總網頁瀏覽量

2007年8月14日 星期二

21 WEEKS

BB係我個肚已經21week, 08/Aug果日照埋結構性都一切正常, 感謝主! 我果日見到BB個心都好感動, 尤其見到佢係咁郁, 玩手仔腳仔好得意, 如果果日老公都係身邊就好啦!


 


諗返呢個懷孕過程真係好感恩, 由三月醫生證實我難受孕, 到五月頭就收到喜訊人人懷孕頭三個月都會嘔同唔舒服, 我一次都未嘔過, 只有作悶同暈過一次之前個醫生話明明我d egg 質素唔好, 就算受孕都唔會健康, so far 每次檢查BB都好健康, 86日照結構性超聲波仲話BB係中上size tim~!!! 呢幾個月我同佳佳的關係好好, 佳佳對我真係好體貼, 我亦會盡量做到我可以做的令佢開心(eg: 做早餐)… BB未出世已經收到好多禮物(eg: steamer, 奶奶d衫仔, 床仔, 大伯的BB…) …困擾左我十多年的腰骨痛, 竟在我拕BB第十多週開始已不再痛, 唔知係咪BB移返正我個盆骨呢??


沒有留言:

張貼留言