總網頁瀏覽量

2007年11月6日 星期二

33 WEEKS

已經踏入33wk ! 心情其實應該緊張, 但盡量唔去諗


 


有時我擔心o既係BB大個時聽唔聽話, 健唔康健康, 多過生果時o既情況


有一日o既崇拜, 唱到一句歌詞帶走我心中的愁煩, 駒走我心中的不安”, 開頭望住d歌詞, 我仲諗若果幾年前唱到呢兩句一定喊, 而家唔會lor… 但到真係唱到時, 我真係唔知點解會喊!? 或者係神觸動, 又或者我心裡面真係不安(BB, , 教養BB…) 其實真係有D, 怕教唔好佢, 照顧得佢唔好不過就係要交比神lor, 我為BB祈禱o既時間真係比較少…!


 


諗返改名, 我地最近諗到叫安晢”,英文名Adrian… 有一日我撘小巴係度諗, 我最想BB點呢!? 我就諗我想佢快樂, 咁最大o既快樂就係有神所賜o既平安係心, 咁之前又諗到用個, 咁就諗到叫安晢”, 咁我屋企就集齊左安安佳佳兩隻國寶lor~~~ 兩個都係我o既寶~~~~!! ^__^


沒有留言:

張貼留言