總網頁瀏覽量

2007年12月4日 星期二

作動!?

尋日返咗屯門醫院做產前檢查, 一上磅見輕咗1kg我都不以為意, 但醫生就即時寫紙叫我入院check BB心跳果陣都未識驚, 因為我一直都feel到胎動, 仲好活躍果隻~~


 


上到產前房, 姑娘好友善, 但係個環境都幾差, 一間房有6個床位, 但床與床之間只有僅僅一個身位, 6位孕婦中連埋我都只得兩個香港人, 其餘係中國同胞或者南亞裔人士


 


姑娘搞掂晒之後, 我就乖乖咁瞓喺床度check BB 心跳, 大概一個鐘後, 姑娘入嚟睇, 佢話check到我每半小時有一次陣痛, 佢問我feelfeel, 我就話我成日都咁痛法架啦又問我有冇見紅穿水又冇wor… 之後再觀察多半個鐘, check到我有好規律o既陣痛, 姑娘叫我通知老公, 我話唔駛, 應該唔係(其實係因為自己好唔想喺呢度生)… 咁姑娘唯有叫我再check多半個鐘, 點知又check到有我問娘講咁點算? 當時大概7點幾, 佢就提議我去canteen食咗嘢先, 佢就去問醫生意見, 到我食完件蛋牛治返上病房醫生就話未穿水見紅都唔急o, 就打發咗我返屋企~~~


 


哈哈~! 無啦啦虛驚一場, 不過當採排都ok~~ 好彩冇叫老公飛的去醫院搵我啫~~~


沒有留言:

張貼留言