總網頁瀏覽量

2009年5月5日 星期二

晢晢扭偒腳 (4)

剛過去o既星期六係媽媽生日, 但媽媽因為擔心晢晢隻腳都冇乜心機慶祝


 


其實晢晢隻腳自上星期五已好轉咗不少, 不過我星期一仍然有帶晢晢去健康院見姑娘, 但都冇咩嘢做到, 只再約14號再返去見醫生


 


兒科果度仲激死我!! 明明話星期一拎報告, 星期日打去double check佢就叫我星期一朝再打去問過, 到我星期一打去, 又好無禮貌咁答我


 


姑娘: 咁早人哋未開工check唔到過wor..


: (真係火都嚟!) 係你哋尋晚叫我朝早打嚟check, 而家又話未知!?


姑娘: 你下晝再打過嚟啦


: 12點去健康院我想拎埋張x-ray!


姑娘: 12點張片應該未到


: 而家先同我講未有!?


(下冊100)


 


4點幾個姑娘再打畀我… (我都去完健康院)


 


姑娘: 張片今日一定到唔到, 最快聽日, 最遲後日, 到咗通知你


: (我都冇佢咁好氣) 咁麻煩你打去叫佢一定聽日要有


姑娘: 呢個唔關我哋事, 總知到咗通知你


: (愈聽愈火!) 係你哋個醫生轉介我去呢間照架嘛! 係你話最快可以聽日架嘛!  我而家就麻煩打去同佢講呢個係urgent case, 聽日一定要有!


姑娘: 佢遲咗我哋控制唔到, 總知到咗通知你


: (頂你個x!) 你究竟聽唔聽得明我講咩? 你叫另一個姑娘同我講!!!


 


之後佢pass咗個電話畀一個正常o既姑娘, 姑娘B就應承我會同我打去追! (咁先係架嘛!)


 


到今晚放工後去拎咗報告, 醫生話盆頭冇事, 終於鬆咗口氣~!


 


晢晢, 你唔好再嚇我喇~! 以後行路唔該小心D~! 知唔知~!?


沒有留言:

張貼留言