總網頁瀏覽量

2011年5月12日 星期四

老虎與豬 (3Y4M) – 27.04.11


呢一晚, 媽媽突然興起向晢晢講解『生肖』


『嗱~ 每人出世果年都有隻動物代表過喎好似有雞啦, 牛啦, 兔啦, 老鼠啦..晢晢一直都好感興趣留心聽著


直到媽媽話畀佢知佢個生肖係, 佢就開始扁起咀來


之後媽媽再話佢知:『你知唔知妹妹個生肖喺咩吖?


晢晢:『係咩呀?


媽媽:『係老虎!


當晢晢聽到妹妹生肖係老虎時, 當場晴天霹靂, 然後垂頭痛哭!!!(個樣仲慘過失戀!), 哭了好一陣子, 晢晢紅著雙眼, 好可憐咁同媽媽講:『妹妹唔係老虎, 我先至係老虎, 妹妹先係!!!


陶陶: 乜我好似豬咩?



媽媽曾努力說服晢晢接受現實:『你知道嗎? 晢晢出世果年係金豬年, 都不知幾多媽媽想喺晢晢嗰年生BB, 所以晢晢係豬年出世其實係好威架~!


晢晢聽完仲傷心:『我唔想我個生肖係豬呀! 我想我個生肖係老虎呀! 哇哇哇!!!


媽媽繼續努力勸服:『點解晢晢想個生肖係老虎呀??


晢晢:『因為豬太細隻啦, 老虎大隻d!


媽媽:『豬都可以好大隻架! (媽媽指住爸爸的情人節送的大豬) 你睇下, 呢隻豬都好大隻啦~!


晢晢再一次激動起嚟:『豬唔大隻! 我唔想我個生肖係豬, 我想我個生肖係老虎我想我個生肖係老虎…. 哇哇哇


媽媽勸咗好一陣子都勸唔掂呢舊頑石, 最後放棄了『好啦好啦, 你係老虎啦! 妹妹, 爸爸, 媽咪都係老虎, 我哋做老虎family~!


情緒開始穩定一點, 但仍未完全接受


晢晢:『唔好! 我係老虎, 媽咪係fox, 爸爸係大公雞, 妹妹係豬先啱架嘛~!


媽媽:『吓!? 得晢晢係老虎, 我哋個個都係小動物! 咁我哋咪會畀晢晢食囉!?


晢晢(有點肉緊):『唔係呀! 我扮食之嘛! 我好鐘意你~!然後好大力咁攬實媽媽



好搞笑的對話


一隻堅持要做老虎的豬


一隻唔捨得吃家人的豬


一隻好鐘意媽咪的豬


一句『我扮食之嘛』


一句『我好鐘意你


一個擁抱


足以令媽媽笑幾日


晢晢


你實在太可愛了~!



4 則留言:


  1. 勁好笑 !!!
    下次同晢晢講... 一一都係老虎仔, 一定激C佢.... 哈哈!!
     
    (之前覆錯咗添... )
    [版主回覆05/14/2011 17:46:00]哈哈! 實激C佢都似~!  
    我呀! 都唔敢話佢知婆婆係老虎~!

    回覆刪除
  2. 但一一同陶陶都成日俾人叫做豬喎!一一豬、傻豬陶!
    所以老虎都可以係豬!
    如果俾晢晢知道除妹妹同一一係老虎之外,仲有六個BB都係老虎,前後八個咁會點呢?
    [版主回覆05/14/2011 17:47:00]晢晢話: Ivy ee, 你... 你... 你唔好再講喇...

    回覆刪除
  3. ANNA都会咁讲架: 我扮食之嘛 ! 我好鐘意你 LUM爆呀!!

    回覆刪除
  4. ANNA都会咁讲架: 我扮食之嘛 ! 我好鐘意你 LUM爆呀!!
    [版主回覆05/25/2011 08:25:00]哈哈,佢地真係似得交關!
    都真係幾冧架~!

    回覆刪除