總網頁瀏覽量

2012年2月22日 星期三

晢。夜半驚魂(4歲1個月) – 26.01.12 – 大年初四



晢晢
:『我….





晢晢一向都是『瞓得之人』
, 基本上完成所有睡前活動便會一覺睡到大天光, 很少出錯



大年初四的晚上, 爸爸要通宵工作, 只得媽媽和一對仔女一起睡



這夜, 晢晢一反常態, 整夜輾轉反側



晢晢:『媽咪, 我好驚呀! 攬住我!


媽媽:『驚咩?? 唔駛驚! 瞓啦!



隔一會又來


晢晢:『媽咪, 我好驚呀!


媽媽:『有咩好驚??




晢晢竟然答
:『我!







媽媽心諗
: , 夜麻麻, 你唔好嚇阿媽呀



因為已經紏纏了太久, 若不剷除晢晢的心魔, 相信還有排捱



於是媽媽便鼓起勇氣問:『你怕邊個人突然喺你隔離出現呀??



晢晢竟然答

















『我怕爸爸突然喺我隔離呀!!!





!!! 爸爸咋嘛, 想嚇死我咩!!!




媽媽即時鬆了口氣
然後跟晢晢說:『爸爸今晚唔返嚟瞓, 佢唔會突然喺你隔離出現! 同埋媽咪會叫爸爸以後唔準嚇你, 你唔駛再驚啦! 而家瞓啦!



晢晢:『咁你記住同爸爸講唔好再嚇我喇喎! 因為爸爸真係會嚇死我架!




過了不久
, 晢晢便安睡了




心慌慌的一晚
好在大步攬過




平日爸爸跟晢晢玩得太癲啦
, 要收歛一下!!!


1 則留言:

  1. 嚇得我!原來如此~~haha!晢晢驚起來個樣好搞笑又好可愛!
    [版主回覆03/14/2012 21:36:34]哈哈,好無聊, 少啲心血都比佢嚇死!!

    回覆刪除