總網頁瀏覽量

2012年3月7日 星期三

晢。時間是不等人的! (4歲2個月) – 01.02.12



有時教仔, 內心也會有『天使與魔鬼』的掙扎



這天晚上, 晢晢要學游水, 平時媽媽會預早出門, 好讓晢晢上課前可到公園玩一會, 出一身汗當熱身




可是
, 這天晢晢好像吃了豬油膏似的, 提了幾次還是龜速, 媽媽便面不改容, 只輕輕說了一句:『晢晢, 時間唔等人架! 你唔快d就冇得去公園玩架啦!但晢晢似懂非懂, 最後還是拖到最後一分鐘才跟媽媽出門口




在街上, 晢晢慣性地向公園方向走, 此時媽媽便說




媽媽:『今晚唔玩得啦, 因為夠鐘上堂, 媽咪提咗你, 時間唔等人架嘛!




對晢晢來說, 可算是晴天霹靂了, 當場兩行眼淚




其實當時媽媽看過錶
, 其實還有5分鐘的, 媽媽內心都掙扎, 到底『讓晢晢玩一會大家開心』好? 還是『堅持不罷休』好?




魔鬼
: 給他玩, 媽媽便不用跟他在街上吵吵鬧鬧




天使: 堅持, 是很勞氣! 但要教出好孩子, 就要付出!




最後
, 天使勝了!!




晢晢
:『點解d時間唔等人架! 我要玩! 我要玩!




媽媽(表面上)仍然心平氣和:『係架! 時間唔會等人, 所以你慢魔魔就唔夠時間玩架啦! 所以媽咪頭先咪提你要快d ! 下次你想玩就記住要快手d!




晢晢
:




媽媽
:『我知你好唔開心, 但真係冇辦法, 而家已經夠鐘上堂! 你喊啦, 不過唔好喊得咁大聲




最後
, 晢晢便邊飲泣邊跟在媽媽背後… (旁邊曾有兩個人經過, 他們不約而同地因為晢晢那泣不成聲的樣子而笑了)




下課後
, 在回家的路上, 晢晢仍問著『點解時間唔等人嘅?媽媽便盡力地解釋, 使他明白




之後的幾個星期
, 晢晢不再慢魔魔了




這次的堅持, 總算有價值!


1 則留言:

  1. 晢晢明就好,我都多次使用这招,不快点吃唔够时间玩千秋。。。但ANNA仍然食饭食得好慢T_T
    [版主回覆03/14/2012 21:40:04]可能而家又大咗啲啦, 我覺得晢晢比以前更明白事理~!我諗Anna都好快都會明~!

    回覆刪除