總網頁瀏覽量

2012年5月21日 星期一

問: 死亡 (4歲3個月) 20.03.2012

或許到了4歲左右的年紀, 就會開始問到死亡的問題



以下是晢晢經常問到的




『媽咪, 你係咪就嚟死啦?


『媽咪, 你係咪好快就返天家?


『媽咪, 你幾時死呀???


『媽咪, 你點死架?? 係唔係老就會死?? 你而家係咪好老啦??




童言無忌, 但鼻子總是酸酸的




媽媽實在不想騙他, 是的, 媽媽總會有一日會返天家




作為一個基督徒
, 對死亡不應有恐懼, 對永生應該有盼望, 面對生離死別, 難免傷感




面對晢晢喋喋不休有關死亡的問題, 媽媽起初都能耐心地正面地回答




『係架, 人人都會返天家, 冇人知幾時, 可能係意外, 可能病, 但人老咗都會死




但當看到晢晢的反應, 雙眼通紅的: 『媽咪, 你唔好返天家住啦, 我唔想你死呀! 你死咗, 我就冇媽咪架啦! 媽媽便唯有轉話題迴避, 或直頭黑起臉來! 叫晢晢『不要再說了, 因媽媽都怕自己會哭起來






晢晢最可愛的
, 是他對『媽媽會離開他』這件事會嘗試找方法解決




晢晢
:『媽咪, 妹妹長大後係唔係會做媽咪?


媽媽:『係呀! (長大, 結婚, 生小孩都是大部份人必經的嘛)


晢晢:『咁媽咪你生多一個妹妹畀我吖! 你死咗, 我就有陶陶做媽咪, 陶陶死咗, 就另一個妹妹做媽咪



!! 天呀!!! 他竟以為陶陶長大做媽咪的意思 = 有人取代媽咪!!! 所以要求媽咪多生一個做『是啤』!!!





媽媽當然要解釋
:『陶陶大個係會做人哋個媽咪, 但唔會變成我呢個媽咪, 媽咪死咗後, 唔會有第二個人可以取代




晢晢當然又哭成淚人
, 媽媽唯有再次轉話題






不過, 對『死亡』這個話題, 晢晢曾搞出一個大笑話



某日晢晢問:『媽咪, 如果爸爸死咗, 我哋係咪掉佢落垃圾桶?



媽媽:『緊係唔係啦! 你點解咁諗架???



晢晢:『嘻嘻我自己諗吓之嘛~~




媽媽猜, 可能他曾見過我們把死了的龜和魚掉進垃圾桶, 他便以為所有死了的東東都是放進垃圾桶吧






最近
, 晢晢又問到一條傻問題:『媽咪, 你老咗我會照顧你, 咁我老咗, 你會唔會照顧我架??




傻孩子
, 媽媽當然想這一生一世都照顧你們



『養兒一百歲
, 長憂九十九』



可是
, 人始終會老, 始終會離開世上



所以
, 一定要信主,



那我們便可天家重聚了
!






*** 5月尾了, 還在記3月的事媽媽要加油(追卜)…


1 則留言:

  1. ANNA都有问类似问题,讲讲下都系会喊//惟有话呢件事会好耐好耐之后先发生,依家唔好咁快担心住,然后扯开话题

    回覆刪除