總網頁瀏覽量

2012年9月3日 星期一

晢。我愛洗澡 (4歲7個月) - 01.07.2012


 



晢晢一早懂得自己洗頭沖涼
, 但礙於舊居沒有浴屏, 所以即使是他自己沖, 媽媽也會間中走進浴室提點一下, 以免他把整個浴室弄濕



 



現在新居安裝了企缸
, 媽媽便可放手讓他自己沖, 以建立他的自理能力!



 



我們會要求他自己拿衣服
, 自己使用洗頭水, 梘液, 過水, 抺身, 再穿衣服每個步驟基本上都做得妥當~~



 



不過說到完全放手呢
, 還有一段距離這個貪玩的晢晢, 現時都需要媽媽不時催促才行, 否則他玩東玩西沖一個小時以上也絶對有可能! (當然媽媽絶對不會給它發生!!!)




 


就快5歲的晢晢, 可否自理能力上來個大突破呢~~??


 


 


小記: 自從搬家後,  一向習慣浸浴的陶陶也要開鈶適應淋浴, 但出乎意料是她竟然完全不抗拒! 尤其洗頭更令媽媽感到驚訝! 每次一開花灑, 她已經即時垂下頭等媽媽淋水, 有次因為水温遲遲未調教好, 一直垂下頭的她開始不耐煩, 便把頭一則望向媽媽, 以眼神告訴媽媽『做乜等咁耐都唔淋水! 這個陶B, 久不久都會給媽媽驚喜~~


2 則留言:

  1. 叻仔呀!他自己拿衣服, 自己使用洗頭水, 梘液, 過水, 抺身, 再穿衣服… 可以做到咁多野窝!!陶陶唔怕水真好,否则要抱住她洗头一定断腰
    [版主回覆09/05/2012 23:38:55]叻就唔駛我催啦~~~

    陶陶真係好在好早已經唔駛抱住洗頭沖涼, 否則斷晒D手手腳腳都似~! 嘻~~

    回覆刪除
  2. 卓卓都係好早識得自己澡涼, 但到依家都係會喺浴室玩一輪先澡. 試過半個鐘先出返嚟.
    但我呢度唯一GE麻煩就係浴缸. 佢每次搞掂完都要叫我抱返佢出去. 要佢自己跨缸出嚟, 即使有chair, 都太危險.
    [版主回覆09/18/2012 00:13:09]其實都唔洗擔心既, 提醒佢每次出嚟要扶實同做好防跣就可以, 我舊居都係浴缸嚟架~!

    回覆刪除