總網頁瀏覽量

2008年6月27日 星期五

622 BB玩水欒園 - 發燒後記

今日我同晢晢再睇多次兒科, 因為今朝佢把聲都係唔係好開到同埋"牛牛豆豆"... 醫生檢查過後就話晢晢個喉嚨已經接近消晒炎, 但痰同鼻水都好多, 佢話食埋呢次藥就唔好再帶佢睇醫生la wor, 佢話bb冇發燒又唔係細菌感染要食咁多藥唔值得! 嘩! 真係一位好有醫德o既醫生! 抵你好生意!!!


晢晢今日食咗第一次藥之後明顯d痰聲薄咗好多, 亦都畀尋日生猛! 到啱啱臨訓前仲可以大叫同一輪咀講嘢! 不過食嘢真係少到嚇C人, 由原本每餐8oz奶, 而家只食到0.5-3oz不等... 雖然係咁, 但我相信晢晢好快就會再反斗返架啦!!!


感謝主!! 畀我遇到一位好醫生, d藥又咁快見效! 仲有畀我一班好好o既弟兄姊妹為我哋一家祈禱!! 今日收到個電話, 佢話我知做咗人父母, 當遇到子女病時就更加感受到主耶穌o既愛.. 係呀, 當見到自己亞仔病時真係令願病果個係自己, 耶穌就係愛我哋愛到令願哋捨去自己o既生命...  


我會努力, 係佳佳出trip期間我會悉心照顧晢晢, 7月3日晢晢要肥肥白白到爸爸返來都唔認得! 哈哈哈!!!!


沒有留言:

張貼留言