總網頁瀏覽量

2008年6月3日 星期二

幼潛狂熱

今日做咗一件係我呢世女第一次做o既事, 就係半夜起身出去排隊, 唔係排咩咩演唱會飛wor, 係同晢晢報名參加幼潛~~


話說係BK同一班奶媽都傾咗好幾個月, 講開就相約一齊夾班去報名参加幼潛(包班8個人), 我仲自告奮勇話負責出去排隊tim~~~


開頭諗住我一個人出去搞掂, 但大西北出去TST最早班車都成5:20am先開出, 實唔夠前啦, 諗咗一陣就厚住面皮叫Ivy幫手5am前去到, 然後我出去接力, 估唔到佢一口應承我! 後來因為其中一個BK媽咪可以出到去, 我就冇麻煩到Ivy lu~~~  (在此再一次鳴謝Ivy~~!)


今朝我4:45am就身咗身, 泵完奶, 換埋衫, 就拿拿聲拎埋凳仔出去, 到TST已經差不多7am, 而subb(BKmama)就around 5am 到, 7am時我粗略估計我地排40到啦!


之後subb走咗, 我就開始坐凳仔打NDS, 大概8:30am就開始派籌, 係37號! 都ok啦!


好感恩係排o既時候一直都冇落雨, 直到當我交完表果一刻先至落好大雨, 果一刻諗起首歌 -- 雲上太陽!


呢D咁瘋狂o既行為真係做女時都未試過~~呢d唔係母愛係咩呀~! 哼~!


沒有留言:

張貼留言