總網頁瀏覽量

2009年9月23日 星期三

媽媽與晢晢B的一個晚上

呢一晚, 又係得媽媽同晢晢兩個人


臨瞓前, 媽媽講咗個耶穌復活升天o既故事, 晢晢好留心聽畢整個故事


之後就同媽媽一齊唱詩歌, 仲一齊做埋動作


我裡面外面上面下面時常都快樂 (指裡, , , , 拍拍手)


我裡面外面上面下面時常都快樂 (指裡, , , , 拍拍手)


主耶穌在我心 (指向天, 拍拍心口)


祂洗淨我罪污 (卒卒雙手)


我裡面外面上面下面時常都快樂 (指裡, , , , 拍拍手)


唱唱下, 晢晢仲識整古媽媽, 愈拍愈快, 媽媽就跟住個beat愈唱愈快~~


兩母子對望哈哈大笑


 


然後齊齊祈禱….


感謝天父賜我哋美好o既晚上


求天父讓晢晢睡得香甜


賜佢健康


又賜佢一夥愛主o既心


謝謝主


阿門


晢晢就張開眼話: 阿門~!, 然後舉起雙手講: 哈利路亞~!


媽媽又跟晢晢舉手講: 哈利路亞~!


兩母子再次對望哈哈大笑


 


媽媽真的好希望可以幫助晢晢喺靈裡面成長


好想每晚都跟您讀聖經(如果唔扭計要青蛙王子)


好想每晚跟您一齊唱詩歌(如果唔堅持唱The ABC Song)


好想每晚跟您一齊祈禱(如果唔係祈祈下走咗去)


好想晚晚一齊哈哈大笑


晢晢, 可以嗎??


媽媽話: 我愛你


晢晢又話: 我愛你


媽媽問: 係咪真架?


晢晢答: 真架!



呢一晚, 好平淡, 但又好感動


 


沒有留言:

張貼留言