總網頁瀏覽量

2010年3月8日 星期一

晢晢枕邊話 07.03.10

呢一晚, 講完晒床邊故事後,晢晢同媽媽有以下對話


晢晢:『我要搭飛機呀!(突如其來的要求, 嚇咗媽媽一跳!)


媽媽: 『你想搭飛機去邊呀?


晢晢: 『我想去睇Alligator!(!! Alligator??? , 你到底想去邊???)


媽媽: 『晢晢咁想搭飛機, 媽媽遲D帶你去啦!


晢晢: 『爸爸冇錢wor…(晢晢突然爆出呢句令媽媽十分愕然! 點會諗到佢會知道搭飛機要錢!?)


媽媽: 『爸爸冇錢呀~ 咁媽咪呢?


晢晢: 『媽媽都冇錢wor…


媽媽: 『咁晢晢呢?


晢晢: 『晢晢都冇錢wor…


媽媽: 『咁我哋個個都冇錢, 點搭飛機睇Alligator??


晢晢: (靜默)


媽媽:『好啦, 晢晢咁想搭飛機, 爸爸媽媽就11蚊咁儲, 儲到夠就齊齊飛啦! 好唔好?


晢晢: 『好!


此時爸爸正拎咗支奶奶入房...


晢晢:『爸爸! 我想搭飛機呀!』『我要睇Alligator呀!(講得好大聲! 意向十分清晰!)


爸爸: 『哈哈哈….(或者對晢晢突如其o來既要求唔知點回應, 所以唯有笑!)


媽媽: (打完場)『好啦, 儲夠錢就去一齊搭飛機啦! 


晢晢, 媽媽何嘗唔係又係好想搭飛機(但唔一定要睇Alligator), 不過爸爸工作依然好忙, 媽媽又唔敢單拖帶你出國D望爸爸會冇咁忙, 然後一家人可以飛返次啦~!


 


1 則留言:

  1. alligator (產於美國及中國的)短吻鱷[C]
    去大陸睇咪得囉! hahaha~~

    回覆刪除