總網頁瀏覽量

2012年1月18日 星期三

爸爸生日 – 12.12.11



12, 我們陶晢家特別多日子要慶祝(生日, 結婚週年…), 1212, 是爸爸的生日


 


本想一家人切切蛋糕, 好讓陶晢向爸爸表達心意, 但爸爸工作實在太忙, 加上這天是星期一, 更加難安排, 所以最後決定請婆婆代為照顧陶晢, 然後爸爸媽媽吃大餐去~!


 


媽媽本來是想book MR STEAK , 但媽媽實在太大安指意, 以為平日沒可能Full, 故一直拖到幾天前才book… 結果真的full最後唯有順著open rice 自助餐的好評排名來book, 誰不知打到第五位的酒店才有位!! 實在此料不及!!! (這個小小的錯失, 令媽媽被責怪『你點做嘢架!)


 


簡單不過的生日節目


 


沒甚麼驚喜


 


禮物, 都只是簡簡單單香水一支, 沒心思可言… (還被人懷疑是貨版! C!)


 


最後更是爸爸埋單… (咁橋某信用咭有折, 爸爸才有此咭)


 


相信爸爸不介意()~!


 


媽媽其實是很有心的, 只是一向沒甚情趣而已


 


在此再祝: 生日快樂, 身體健康, 工作順利, 生意興隆!


 


恭喜~恭喜~!


 


 


小記: 爸爸生日當天的早上, 晢晢一睜開眼便跟爸爸說:『爸爸, 生日快樂!,


還想到要『我送爆旋陀螺畀你吖』~! 很有心啊~!


1 則留言:

  1. 爸爸唔会介意既...我咪仲衰,难得爸爸订好晒自助餐+蛋糕,我居然为咗玩,打去取消.(见Disney land blog)爸爸开头都有唔高兴,不过后来觉得系我生日,我开心就得,先释怀咋~
    [版主回覆02/02/2012 23:50:18]Anna爸好有心思呀~! 你咁拒絶佢一返好意真係呢...

    回覆刪除