總網頁瀏覽量

2009年3月24日 星期二

媽媽正能量下降

C伙啦, 我開始好攰冇力再trian晢晢咁, 而晢晢都開始冇心機睇YBCR, 點算!? 試下播下一隻先~!


 


我由啱過去既weekend開始就咩都唔想做, 有時灘喺度望住晢晢, 個腦會不斷諗: 點解我咩都唔做喺度浪費時間? 可以flash card, 疊積木, 畢通粉, flash中文, power point, 教佢動作仔點解我唔郁…!!?? 其實我真係想做好多嘢, 但又係跌落迷失狀態, 樣樣都想做, 唔知做咩先!? 而且我真係好攰我諗我需要放日假差差電先可以再泥過


 


我一直都想, 晢晢喺我亞媽度既時間其實可以學好多嘢, 唔駛浪費時間呀! flash card我又驚yoyo撕爛, 中文card我亞媽又未必肯教, 手作仔突然諗呢個應該ok wor… 等我再諗下有咩可以做先!


沒有留言:

張貼留言