總網頁瀏覽量

2009年3月4日 星期三

晢晢叻仔嗎?

前幾日冼太如常上嚟屋企接晢晢去婆婆度, 佢見到晢晢好乖咁聽我指令tidy up, 佢就話晢晢好醒目, 如果有適當栽培一定無得頂


 


尋日同一位0712媽傾開電話都有提到類似話題, 佢講到佢老公都覺得晢晢無論大小肌肉, 語言都發展得幾好, 又覺得我都有心訓練亞B… 又提到幼潛導師有分享過如果BB特別標青就可以落多dtrain, 目的唔係谷, 而係配合返佢程度, 我覺得都好有道理呀! 我睇返晢晢學嘢時真係會好開心咁而唔係覺得我迫佢, 咁證明我而家做o既係配合緊佢而唔係谷啦~~~!


 


不過我呢個新手兼天生論盡o既媽媽, 其實教仔都冇咩系統, 只係做到幾多就幾多, 一直我同晢晢都好樂於呢種學習模式”, 不過當聽到原來晢晢都發展得唔錯時, 我就開始變得緊張, 每日放工都好想盡快返到屋企, YBCR DVD, flash card, sliding card, 疊積木, 畢通粉, 掟波波, 教講嘢, discipline… 總之做到幾多就幾多, 好怕浪費咗晢晢吸收知識o既黃金時間幸好晢晢仲細未感到有壓力, 相反仲覺得好happy, 我亦覺得佢好乖, 好聽話~~~ 不過我就feel到自己有壓力


 


近來又緊張報幼潛事宜, 呢一期上到4月尾就完結, 下一期報名deadline係下星期一, 今次我哋再一次以包班形式報名, 雖然明名機會好微, 又係做到幾多就幾多, 仲有唯有靠祈禱其實我好旁惶, 如果5月後真係冇得上幼潛我會冇晒方向, 唔知點教晢晢, 又唔知佢達唔達標, 又唔知佢咁多個月冇d circle activity到明年1月開學時會唔會表現唔好…. 尤其佢愈大會愈懂事, 會好識表達自己意思, 呢個階段教得唔好會影響到佢將來…. 都唔知點算神呀! 求你為晢晢預備啦!!


沒有留言:

張貼留言