總網頁瀏覽量

2009年3月4日 星期三

奇案

今朝我屋企發生咗件怪事! 婆婆突然發晒矛打畀我話Yoyo無啦啦反鎖咗喺我間房, 我叫佢冷靜d, 叫工人看實晢晢, 然後去樓下搵看更幫手, 又叫佢開我工具箱拎羅絲批撓門!!


 


不過好奇怪, 因為我同佳佳都好肯定度門有sip “c”型膠, 冇理由閂得埋度門!!! 我好想知到底發生咩事呀!!!!


 


06/Feb/09後記:


事發後我打畀婆婆搞成點, 佢話已經撓開咗度門救返Yoyo出泥, 咁我問佢見唔見門上或者附近有“c”型膠? 佢話唔見


 


直到當晚我返到案發現場”, 怪事接二連三


明明話撓過門, 但門鎖完好無缺


明明話冇見過舊“c”型膠, 但舊膠就喺度門上面


好似冇事發生過一樣!!!


 


究竟點解咁架!!!???


沒有留言:

張貼留言