總網頁瀏覽量

2009年4月28日 星期二

晢晢扭偒腳 (2)

星期一晚返到婆婆度, 晢晢隻腳係有好轉, 但仍然有腳掌外翻o既時候, 因為都夜, 而婆婆又堅持晢晢冇事, 咁我就諗住睇多日先算到今朝佢起身, 隻腳仔係有少少拮拮下, 但係又唔算外翻得好緊要, 我就照返工, 不過一路都好擔心


 


到今晚返到婆婆度, 晢晢隻腳仔又惡化! 拮多咗又外翻多咗! (唔知婆婆有冇搞錯!? 唔早d打畀我話我知!), 我二話不說即刻抱晢晢去睇兒科! (今晚爸爸仲要夜返, 我單拖帶亞仔去睇醫生…)


 


醫生檢查過後, 膝蓋, 腳腕都冇事, 冇長短腳(度果陣我驚到氣都唔敢抖), 但就發現盆骨位有d


 


醫生話: 我敢講大部份兒科醫生見到你個仔ocase都會judge係盆骨問題, 因為好多小朋友都有先天盆骨問題我問醫生如果係咁點佢話睇程度醫生寫咗紙聽日照x-ray, 星期一拎報告我好驚, 千奇唔好有事最衰媽媽, 拖咗4日先睇兒科


沒有留言:

張貼留言