總網頁瀏覽量

2009年4月20日 星期一

Simmy & 亞豪’s wedding

18號係simmy 同亞豪結婚, 為咗呢一日, 我哋星期五就放咗晢晢去婆婆度過夜, 因為我同佳第二朝要一早出去做化妝同兄弟星期五晚我哋食完晚飯就上咗婆婆度見下晢晢, 同佢玩咗一陣9點半晢晢開攰就開奶畀佢, 點知食一陣已經扭眼訓唔肯食, 婆婆就帶咗佢去沖涼, 我哋就襯呢個時間走呢晚我同佳都掛住仔仔而訓唔到


 


18號朝早5點我就起咗身梳洗, 6點出咗口門呢日化咗好多個妝, set咗好多個頭超攰! 結果呢晚都冇接到晢晢, 要喺婆婆度過多一晚夜


 


到第2, 8點半就起咗身, 一心想去接仔, 但個頭好痛, 唯有嗱嗱聲食藥再huphup, 拖到差不多11點先出門口接晢晢一上到婆婆度, 晢晢喺網床見到我哋就喺度笑, 果下我有d想喊, 因為實在太掛住仔仔喇我抱住晢晢坐喺我大肶面對面咁玩, 叫佢bounce, touch your head, toes, nose, hair, shoulder… close your eyes, open your mouth… arms up… fingers, no, yes… 叫佢講”baby”… 全部都好乖做足晒~~~ 好抵錫~! 所以唔怪得我咁掛住佢架~! 喺呢個時候我同自己講, 為去飲搞到要放低仔仔兩晚冇得見實在太唔值得, 我決定以後都唔會再做姊妹/幫手我要對我個仔負責任!


沒有留言:

張貼留言