總網頁瀏覽量

2009年4月16日 星期四

Easter 假期

啱啱個easter假期都幾充實~!


 


10號食完早餐同晢晢去咗公園玩, 玩咗swing, sir滑梯, 上落樓梯, 晢晢好開心~! 不過呢日我者咗飯仔, 加上晢晢玩到好攰, 勁難餵, 仲搞笑到食食下訓著咗, 搞咗成粒鐘食得大半碗~! 到夜晚又因為計算錯誤, 煲飯煮極都未得, 等到晢晢眼仔訓都未食得結果又係勁難餵, 食咗成粒鐘得半碗… ivy 果晚泥咗我哋屋企過夜~!


11號一早同埋ivy我哋一家3口去食mc donald早餐, 之後行parkn買完嘢就去咗樓下個公園同晢晢玩, 好開心~~ 同日教會好多人去咗我哋屋企燒嘢食, d屋企人都一齊燒, 呢晚因為忙於照顧晢晢都冇乜心機燒~~


 




13號我哋好難得咁同教會d朋友一行15人返大陸玩, 飲茶, k, 食川菜, 好正~! 今次晢晢冇份, 我哋一早交咗亞仔畀婆婆就出發北上呢日係呢年多來第一次離開晢晢去玩, 有少少唔捨得, 不過又覺得好relax, 我哋大概10點幾接返佢~!


 


沒有留言:

張貼留言