總網頁瀏覽量

2011年2月7日 星期一

晢晢好友相聚-探望Anna細佬 – 23.01.11


呢個老積BB就係Anna細佬Alvin, Anna好似樣啊!


之前Anna已經嚟過我哋屋企玩幾次, 今次終於輪到我哋踩場啦~! 呢日出席o既仲有穎穎, 卓卓, 曈曈, 晢晢... 加埋一班虎年BB: 陶陶, 嵐嵐的妹妹晴晴, Alvin… 氣氛好熱鬧啊~!




晴晴天生曲髮, 非常可愛~!


連晢晢睇見時都忍唔大叫:『嘩! 爆炸!



虎年BB來幅合照先~! (ops… 媽媽唔識揍女~走光添!)



玩玩吓, 各小朋友轉移陣地到Anna房玩, close更開心~!









width="425" height="344">


逗留咗一陣, 幾個families就一起到附近上海菜館醫醫肚, 聊聊天~! 小插曲係Anna食食飯下突然放聲大哭, ~ 原來佢食薄餅時包住中指食, 所以唔小心連埋手指一齊咬, 雖然知道佢好痛, 又好好笑~!


飯後小朋友影幅合照先~!



之後Anna, 穎穎同晢晢一齊到公園繼續放電~!








呢日真多謝Anna一家的款待, 有機會我哋會再來架!!!


2 則留言:

  1. alvin真係好似anna喎!唔好以為我唔知!粉紅色衫個個嘛…
    [版主回覆02/22/2011 08:31:00]連晢晢啲朋友仔都認得? 勁喎!

    回覆刪除
  2. 多得你条片,我先知距地系房搞乜鬼...哈...ANNA又话要揾晢晢玩喇,迟吓再聚
     

    回覆刪除