總網頁瀏覽量

2009年2月24日 星期二

買積木記 (1)


近來有位0712媽媽朋友喺FACEBOOK post咗一段佢囡囡疊積木o既片段, 就激起咗我哋一班BK買積木熱~! 片中的小妹妹表現相當出色, 小手可以好定咁疊起5-6塊積木~! !


 


媽媽睇見人哋囡囡咁叻! 當然好想快DD合適o既積木畀晢晢好好訓練一下啦~! (其實之前晢晢係可以自行疊到3塊層層疊, 不過長方型, 唔合規格wor~~~)


 


傾傾下, 其中一位媽媽就search到淘寶$15, 我就order咗兩份, 但我實在好心急, 所以放工去咗千色店再搵, 本來諗住貴一貴都買, 但我見到唯一果份同淘寶質素差不多但要成80幾蚊, 我就冇買走人! 但我都係唔甘心, 返到大西北都成8點幾, 知道d玩具店就閂門就急急腳行完一個商場又行另一個商場搵, 可惜撲完一輪都係冇, 咁冇計啦, 唯有等貨到


 

沒有留言:

張貼留言