總網頁瀏覽量

2009年2月28日 星期六

第一次爆江

媽媽大鑊啦!!! 晢晢撞到個頭爆江呀!!!


 


今日因為婆婆佢哋又去咗大陸玩, 新工人又未到, 我就要獨力帶亞仔返公司, 終於出咗事喇..


 


帶佢去canteen 時佢唔小心撞咗落枱角度, 個頭即時流血, 當時個心都驚驚哋, 但好在唔算流太多血, 晢晢又唔係喊得好勁我個心先定d…


 


我即時抱晢晢返上office, 開咗個急救箱搵綿花+黃藥水同佢止血+洗傷口, 不過佢傷口仍然不斷少少少少咁滲血, 都冇法, 我見佢已經冇喊, 應該冇大礙, 我就抱返佢落canteen食早餐(order咗冇理由唔食埋佢架~!)


 


之後晢晢個頭都係一直滲血, 因為佢郁動大, 咁我唯有隔一陣就同佢印一印, 直到佢攰到訓著咗就同佢貼膠布(實痴甩d頭髮, 不過冇計)


 


我打畀爸爸話佢知晢晢撞到個頭佢d聲氣勁衰~! (o, 佢緊個仔啫~!), 到放工時約咗爸爸喺葵芳會合, 一見到晢晢時就一手搶咗亞仔檢查, 不過晢晢除咗多咗塊膠布, 個人都好精靈~! 爸爸都冇咁擔心喇~!


 


晢晢, 你整咁大鑊嘢媽媽歎, 下次唔帶你返工喇!!


沒有留言:

張貼留言