總網頁瀏覽量

2009年2月9日 星期一

洗校記

今日我做咗件人人都話我好傻o既事, 就喺特登請假去睇學校, 仲一次過去咗3, 小插曲係本來想同晢晢拎埋passport, 但到咗西鉄站先知帶漏咗最重要o既嘢 ---- 就係忘記咗帶晢晢問你c!? 唯有返轉頭


 


今日真係好攰, 見天恩時個校長好後生, 又畀到好多資料我, 不過佢係全日制, 校舍又細, 都係唔係好捨得/忍心要晢晢咁細個就返全日都係算啦~!


 


資料: 呢間係全日學校, 學費n1$26xx, k1$16xx, 全校100, 每級一班, N1暫時13, K1開始around35, 分小組上堂, 每日有中英文堂, 西人每星期二半個鐘, 英文有兩套教科書. 上體能全校一齊上!


 


到天樂, 呢間係一個書記帶我行及講解(佢開頭唔係好信我係媽媽, 哈哈~!), 佢都介紹得幾清楚呢間個環境唔錯, 又有半日, 但冇宗教, 又冇乜人入李宗德但勝在夠近, 有半日, 學費 N1 $17xx, K1 $9XX


 


英藝, 副校帶我行咗一轉及簡單介紹間學校, 簡單到都唔記得d重點!? 學費$28xx雙語班… $30張表格(我買咗@__@), 20人升李宗德, 其餘天天...


 


天恩同天樂我已經順手交埋form, 連埋之前已報咗名o既激活, 一共報咗3間, 而家就要等通知interview 啦!!


沒有留言:

張貼留言