總網頁瀏覽量

2009年8月13日 星期四

告狀

原來晢晢會告狀架!!!


 


星期日完咗聚會後爸爸帶咗晢晢去大堂玩, 媽媽就留喺會堂同朋友傾計, 突然隱若聽到晢晢大喊(做媽媽當然對自己個仔d喊聲特別敏感~!), 一出到去! 晢晢就撲向我, 抱起晢晢後我就問佢


 


媽媽: 晢晢咩事呀?


晢晢: (摸住塊面)痛痛


媽媽: 邊度撞到呀?


晢晢就邊喊邊指住Ian仔仔(一個大概6o既小朋友)~~~


 


Ian仔仔不停逃避晢晢隻手指, 但無論Ian仔仔點避晢晢都堅持要指住佢, 此時爸爸就講我知, 原來係Ian仔仔唔小心撞到晢晢… Ian仔仔好緊張咁解釋我知: 唔小心一出嚟晢晢喺呢度撞到…”


 


當然媽媽冇怪責一向乖巧oIan仔仔, 只話佢知: ~! 咁我明白你係冇心啦~! 不過下次要睇清楚前面冇人先好跑啦~!” 講完佢就好開心咁跑咗去...


 


晢晢, 估唔到你人仔細細就識告狀~! 不過如果人哋冇心, 就唔好咁少氣啦, 要學識寬恕別人先得架嘛~! 天父都係咁教我哋啦~! 係咪~!?


沒有留言:

張貼留言