總網頁瀏覽量

2010年2月4日 星期四

晢晢3rd & 4th day to school

上學第


晢晢返學頭兩日尚算順利, 到第三日, 老師見佢都ok, 就示意爸爸媽媽跟晢晢say bye bye 先走結果出事 


原本晢晢已經忘記咗我哋, 入咗課室, 坐咗埋位玩緊, 不過當我哋一揮手, 晢晢就到豬頭咁之後老師抱起晢晢安撫, 爸爸媽媽就趁機走人… 


一小時後, 媽媽到學校接放學(爸爸返咗工lu), 晢晢又係一馬當先第一個畀老師帶出嚟, 可惜呢次係帶住兩行眼淚老師話晢晢斷斷續續喊咗一個鐘, 又喊到成身汗, 不過蛋糕同水都食晒…  


媽媽接過晢晢後, 晢晢就抱實媽媽, 然後枕個頭落媽媽膊頭低泣, 狀甚淒涼... 不過當媽媽問:「晢晢, 今日好唔好玩呀?晢晢又半喘著氣答:「好(哈哈~ 真搞笑, 喊到索晒氣仲答我好玩~!)


                        


上學第


有上次經驗, 當晢晢行到接近學校時已唔願行, 不過半氹半抱下總算順利步入學校


一入校門, 晢晢想玩聰明笨伯車, 媽媽就話:「不如入課放低書包先啦~(其實媽媽係想趁晢晢拎轉背時!)


當晢晢只踏咗一隻腳到課室, 已經意識到要同爸爸媽媽分開, 即時大喊大叫! 我哋唯有抱起佢, 又喺老師指示下入課室陪佢一陣


媽媽話:「不如玩車車啦不如sir滑梯啦晢晢就話:「唔玩車車呀sir滑梯呀我要撘巴士呀!!


過咗一陣, 晢晢開始畀d聰明笨伯車吸引住, 老師就趁機攝位同晢晢玩, 而爸爸媽媽就乘機走佬


可惜媽媽走遲一步, 畀晢晢發現咗, 然後慘叫:「媽~~  咪~~呢次爸爸媽媽冇心軟, 繼續走人


之後我哋喺課室外o既玻璃窗「裝」入去, 見到晢晢依然喊緊, 老師就抱住安慰爸爸媽媽望咗一陣就走去返工咯...


呢日接放學由婆婆負責, 媽媽中午打返去問晢晢放學時仲有冇喊?


婆婆話:「冇嘢喎, 不知幾開心, 臨放學時見佢係咁玩車車, 玩完一架又一架, 冇時停!」


婆婆又話:「晢晢見到我時都問我『媽媽呢? 我咪話『返工lor, 唔駛做呀?, 佢哦咗一聲又冇事喇


Wooo… 佢開心返都好d, 幾驚佢又喊到索晒氣呀~!


媽媽返到公司跟同事講起, 同事竟然話:「吓, 晢晢竟然喊呀? 我對佢期望好高過喎, 仲諗住佢一定唔喊添!


嘻嘻其實媽媽咪一樣咁諗, 以為晢晢冇有怕, 但原來佢都有佢軟弱o既時候o~~


媽媽冇失望架, d只係人生過程, 就當作磨練啦, 將來晢晢要面對o既事仲有更多呀~!


晢晢加油!


1 則留言:

  1. 返學喊喊下就唔喊架啦!
    個時我教書,小一返學都喊呀!有一個仲要足足喊左一個月!
    我睇晢晢喊多幾日就得架啦!放心!
     
    [版主回覆02/05/2010 23:14:00]希望啦, 一向唔多痴人o既晢晢, 呢幾日好似冇晒安全感咁, 我行開一步都唔畀, 所以下星期開始, 我叫爸爸(以後由爸爸負責送返學)要同晢晢say bye bye而唔係鼠走, 就算喊都好, 都叫有心理準備!

    回覆刪除