總網頁瀏覽量

2010年6月12日 星期六

晢晢B @ 屯門公園爬蟲館 – 05.06.10


呢晚我哋一家約咗公公婆婆同姨媽x2一家到屯門食晚飯, 因為爸爸唔想成日吽喺屋企, 所以我哋一早就到咗屯門打算四圍行下輕鬆下 


我哋漫無目的咁走到屯門公園, 點知行行下就發現呢個爬蟲館, 雖然地方唔算好大, 但都幾多嘢睇架, 晢晢嚟過呢度之後仲加深咗對Iguana Lizard d比較少見o既動物o既認識! 的確唔錯~!  


門口有幾隻爬蟲造型大石, 胆生毛o既晢晢一d都未驚過, 仲隻隻都走去騎下, 玩得好開心呀~!  


晢晢:crocodile, 仲唔畀我捉到你!



晢晢:『好大隻sea turtle~!



蛇王晢~!



晢晢:『呢隻係Iguana, Lizard有分別架, 不過一樣騎得~!



內館實況...


晢晢『裝』緊樹隆入面條蛇呀~!



晢晢:HELLO, Iguana~!(出面騎過隻假o, 呢度就可以見下真o既係點啦~!)



呢隻係Lizard~! (媽媽經過呢日先識分辨LizardIguana~!)



呢度仲有好多唔同品種o既龜龜~!



呢隻叫幅射龜~!



呢隻盾臂龜好大隻, 起碼有兩個晢晢...



呢度仲有crocodile o添呀! (晢晢都係第一次咁近距離睇crocodile, 之次去幾次濕滯貝貝都係呢埋o~!)



爸爸話呢隻最靚wor, 係變色龍~! 晢晢睇到眼定定! (恕媽媽唔識欣賞喇~!)



呢『餅嘢』係蛇嚟架, 真係如圖所示, 個姿態一模一樣!



呢埋咗, 好得意~!



行完爬蟲館, 我哋一家人就到麥當當食tea, 當晢晢食到呢件麥樂雞時, 佢就話:turtle! 唔食得架!, 然後點都唔肯食! 之後到爸爸拎起嚟食時, 晢晢又大叫:『唔好呀!~~ 晢晢你真係超可愛~!



食飽都仲有兩個幾鐘先夠鐘食飯, 就繼續同晢晢喺商場四處行吓~! 而家晢晢時時要求影相, 又表情多多, 爸爸媽媽又點會拒絕你~!





 


1 則留言:

  1. 呢『餅嘢』係蛇嚟架, 真係如圖所示, 個姿態一模一樣!<==名乎其實ge"蛇餅"
    [版主回覆06/18/2010 19:38:00]哈哈~~~ 又係喎~!

    回覆刪除