總網頁瀏覽量

2010年9月6日 星期一

晢晢愛小B – 33 WEEK 1 DAY – 06.09.10


唔經唔覺小B已經喺媽媽個肚33 WEEK~! 隨住媽媽個肚漸漸脹大, 晢晢對小B既感情亦愈來愈深, 差不多每日都要鍚一啖媽媽個肚, 同小B傾一陣計先安樂


BB, 你幾時出世呀?


BB, 我係晢晢哥哥呀, 我會好鍚你架~!


BB, 我哋一齊去Ocean Park好唔好呀?


BB, 我整咗啫喱呀, 一齊食吖好唔好呀?


BB, 你要乖, 唔準扭計知唔知呀?


 


除咗會關心小B, 晢晢對媽媽都十分愛護, 某日爸爸卷埋張被, 然後坐喺上面呃晢晢話媽媽喺被入面, 晢晢就即刻好緊張大叫


『爸爸起身呀!!! 媽咪肚肚有BB!!!個樣緊張到差D想喊~!


 


此外, 晢晢亦會時時慰問媽媽


『媽咪, 個肚係咪硬晒呀?


『媽咪, BB係咪踢你呀?


『媽咪, 你舒唔舒服呀?


 


當有好嘢食時, 晢晢久不久都會主動分少少畀小B…


BB, 請粒維他命C畀你啦, 你有冇多謝晢晢哥哥呀? (仲識得加哥哥二字~!)


 


不過當媽媽個肚漸大, 晢晢又似乎已意識到要讓出佢心愛oBB床同被舖, 時不時都會拎住佢張BB被對住媽媽個肚講:


BB, 呢張被被係晢晢哥哥架, 媽咪買過張新畀你好唔好呀?


有時媽媽會好衰咁話:『不如媽咪買過張新畀晢晢, 呢張畀BB!


晢晢就會斬釘截鐵話:『唔得!


(近日已趕緊佈置小童房, 希望晢晢會喜歡並快快適應分房瞓的轉變…)


 


B, 仲有一個月多D就會與你見面喇, 到時媽媽就升級為兩B之母, 希望媽媽應付得嚟啦~! B, 你要乖唔好吓媽咪, 要健健康康, 要食得瞓得, 知唔知道!!??


2 則留言:

  1. 晢晢咁识讲野真系好窝心啊~!
    [版主回覆09/08/2010 12:33:00]heehee...都係架!

    回覆刪除
  2. 晢晢真係好生性丫!!都係你兩夫婦一齊俾心機教出黎既成果....所以小b都會好生性! 因為加埋晢晢哥哥既好榜樣!真係好幸福!!!
    [版主回覆09/08/2010 12:32:00]哈哈,晢晢生性過爸爸好多,有時我都懷疑爸爸記唔記得我大咗肚? 成日點我做嘢! 哈哈!

    回覆刪除