總網頁瀏覽量

2007年9月3日 星期一

24 WEEKS

又一個星期o既開始啦! 今日除左係bb o係我個肚踏入第六個月之外, 仲係我同佳佳一齊五週年紀念, 今晚我地打算去 Fat Angelo’s食返餐慶祝~~~ (話咁快就五年lu, 今朝佳佳同我講五年我地就有自己o既樓, bb又就來出世好幸福~~~~)


 


星期六(01/Sep), 我同佳佳去左旺角上樓舖賣左好多BB , BB床啦, BB, 揹帶, pump連杯, , 雨簷駛左$6xxx~! D貨即晚已送到, 我同佳佳見到D BB 嘢都好心急想BBD出世, 想快D睇見佢用~~~ 尋晚我同佳佳都忍唔住開左張BB, 佳好細心同張床消毒, 我就太攰啦, 只係坐埋一邊睇住佢整~~~~ 之後佢將部分之前買落oBB, 被等放o係床上, wooo! 已經滿左lu~~! 我諗我要快d執個衣櫃, BB第時可以同爸爸share 衣櫃用~~~~


 


同一晚我d屋企人o來左我屋企玩wii (大姐借回來的), 佢地玩得好開心, 我都睇得好開心! 果晚悠悠仲表演自己企, 佢企得好穩, 完全唔駛人扶, 叫佢clap又識clap, 好得意唔經唔覺, 悠悠已經十一個月大啦 (今日93)! 下個月103, 佢就一歲啦! 時間過得真係快明年今日, 你就有個表弟仔同你玩, 你會錫表弟嗎~!?


沒有留言:

張貼留言