總網頁瀏覽量

2007年9月5日 星期三

內科覆診

尋日下午去左覆診(內科), 都冇乜大問題, 甲狀腺指數正常, 唔駛加葯, 只係血色素偏低, 但都屬於正常範圍, 尤其孕婦好多時都會咁感謝主~!


 


睇完醫生之後, 都差唔多四點半, 我就撘輕鐵(籮咁大個肚都一直冇人讓位!), 到銀座時, 見有時間, 就去左東海堂買個炸火腿芝士多士食, 但勁難食, 好油, 我食左一半到就掉左! 之後我就去左百佳買面包做早餐比佳佳, 入到去, 法包冇得賣, 我就買左英式鬆餅 (今日食過好好味)! 又買左罐粟米吞拿魚醬同蕃茄後來諗起佳佳成日都想食啫喱, 我就諗, 要整就整好d, 我就買左罐雜果(十幾蚊一小罐)同花奶, 其實我覺得好貴, 但我個心不斷諗, 為左氹佳佳開心, 值得o~~~ 之後我又買左三文治袋, $13.9 一碌, 買二送一, 我掙扎左一輪(廿幾蚊買三文治袋好似有d, 但最後都買左三碌, 因遲d BB出世都有用! 最後我駛左六十幾蚊! (死火! 仲乜得咁C9!!!)


 


買完差唔多525, 我就急急腳去趕專巴, 但遠遠已經見架車到左, 我就揮手叫停佢, 我行左好遠路, 又行得慢, 要個司機等左好耐, 本來都怕佢唔等, 好彩佢肯等, 如果唔係要我拎住咁多嘢行或者等多四個字就慘啦~~~


 


尋晚我同佳佳喺媽媽屋企食完飯返到屋企, 我地就食啫喱, 我同佳佳都食得好開心!


 


今朝整早餐, 本來諗住整吞拿魚夾鬆餅, 但好似唔係好襯, 最後整左煙豬脾+蕃茄+芝士, 佳佳果份仲double煙豬脾, 今朝焗熱左勁好味, 佳佳都話好味呀~~~


沒有留言:

張貼留言