總網頁瀏覽量

2007年9月17日 星期一

姊妹組 + 腳腫日

尋日一早返崇拜, 之後就直踩到5點幾去Lulu屋企開姊妹組, 佳佳就去左亞生屋企開弟兄組成班姊妹一齊傾計好似好耐都冇似過lu~~~ (尋晚有我, Lulu, 秀儀, Simmy, 凱兒, 雪兒, Ivy, Irene, 賽賢, 娜娜, 允慈, 愛芳, 螺絲粉希望冇數漏啦~~)


 


一上到去, 大家就齊整嘢食, 有咖哩雞, 餃子同苻竹白果糖水都幾好味, 不過Lulu 間屋真係有d, 開唔開冷氣都係, 有段時間我熱到有d唔清醒, 不過隔左一陣就ok~~~


 


傾計時間我地都傾左好多話提, 好似螺絲粉結婚啦, 我生BB, 仲有愛玲同允慈o既關係最精彩係允慈果part, 不過呢度就唔方便透露喇~!


 


小記: 係離開Lulu屋企時, 我一穿隻涼鞋就感到同平時唔同, 迫咗… OH NO! 我腳腫呀!!! 係第一次會唔會腫到生架!!?? 我唔濟呀!!!


沒有留言:

張貼留言