總網頁瀏覽量

2007年9月4日 星期二

拍拖五週年紀念日

話咁快就過左五週年紀念(93), 尋晚我同老公去左Fat Angelo’s 食飯, 叫左海鮮燴飯, 芝士焗西花同萍果撻, 好好味, 尤其開頭個包同沙律! 開頭我食得好急, 好似食便飯咁, D慶祝o既感覺都冇(可能有d餓同太好味啦), 慢慢醒覺之後, 我就開始放慢, 同老公回顧呢五年


 


喺五年時間裡面, 我地已經經歷左拍拖, 買樓, 結婚, BB… 真係好快! 老公話, 初時都冇諗過咁早結婚, [諗住買完樓兩年後先結, 因為怕唔夠錢! 不過師母同佢傾完之後, 佢就決定要結婚雖然我地個婚禮唔算好豪, 但因為係教會同年齡界別中第一pair, 大家都因為有新鮮感而好興奮, 而且我地個宴會場地又可以讓所有人都看到, 加上朋友多, 親戚少, 氣氛好好, 個個都好投入


 


之後我地再諗返拍拖到而家, 其實對我o來講冇乜大轉變, 感覺唔到邊度係分水領老公話, 係咪而家仲有拍拖o既感覺? 其實, 我反而覺得一直都冇拍拖感覺(冇乜浪漫經歷 @_@), 好似一齊就係好自然o既事咁不過, 自從知道我有左之後, 我同老公o既關係好左好多, 冇交嗌, 大家都冇發大家脾氣, 冇嬲o既時候, 好和平, 冇容忍o既需要, 成日只係想點令對方開心其實呢段時間, 係我同佢一齊最開心o, 唔知BB出世之後, 可唔可以維持呢?


 


尋日又諗到改名o既事, 諗左幾個, 迦藍, 翱迦, 翱臨我自己就唔鍾意迦藍, 一來迦乜好似好leung, 二來我唔鍾意個字呢個音唔知最後會唔會改其中一個呢?


沒有留言:

張貼留言