總網頁瀏覽量

2007年9月11日 星期二

法國醫院撲位記

星期六果日, 我地去咗馮澍明度覆診, BB已經掉頭, 20cm左右, 預產期早左4, 而家係1219, 唔知會唔會撞正1218日結婚紀念日呢? 果日我順口問醫生, 如果我未交法國deposit 緊唔緊要!? 佢即刻好緊張咁話: “你仲未交呀! 收到memo full 左啦! 你星期一打去check! 不過如果full左咪去港安lor, 貴少少啫…” 我由果一刻開始心情就好down… 夜晚去屯門同我D屋企人食飯, 大姐話如果去唔到法國就唔好諗其他醫院, 因估計都要貴成一萭蚊, 我聽到心情更down, 無啦啦要駛多一萭, 好擔心, 又唔想去屯門醫院生, 因為d comment 勁差到星期日, 佳佳突然醒起Andy 個老婆係喺瑪加烈做產科護士長, 果晚就打比佢問下轉院o既事, 佢話幫到我, 但床位就control唔到(都明o, 唔通特登留定張床比你唔比其他人訓咩!), 聽完之後個心都定d…


 


到星期一(10/Sep), 我同佳佳一早起身出發去法國, 撘左差唔一個鐘車, 去到門口先拎張嘢出o來睇, 原來交deposit 6pm-9pm, 咁都去到lor, 就走去問下, 上到三樓產科, 個姑娘開頭都話唔收, 佢問完個老姑娘, 咁個老姑娘就叫我地mark 低資料同叫我地6點返去先再同我地簽張確認書之後我同佳佳就撘的士返公司, 佳佳居然冇遲到), 我就950分返到公司, 返到去勁多嘢做!!! 之後我就4點半走(哈哈, 遲到早退~),LCK同佳佳會合一齊再去法國去到都等左一輪先簽到張確認書, 交埋三千蚊按金好似放下心頭大石咁, 但另一方面又覺得好快就要駛成幾萭蚊而肉赤人真係矛盾又麻煩~~~!!! 不過, 其實我為咗呢件事都一直祈禱, 我同神講, 無論bookbook到法國我都相信係神為我安排最好, 神會為我同bb同佳佳預備~! 無論係屯門, 瑪加烈, 法國, 仁安或者港安, 我都相信係係神為我預備, 而且係最好~!!!


 


之後, 我同佳佳就出左旺角, 去到買左一大堆街頭小食(雞蛋仔, 燒賣, 黑椒牛丸, 尤魚, 魚旦…) 同佳佳喺巴士一齊食, 好開心~~~ 之後我地就到屯門聽講座, 講有關同BB沖涼同餵人奶, D都唔悶, 佳佳都聽得好投入, 返到屋企佢仲話第時佢要日日同BB沖涼~~~ 係就好呀~~~!!!!


 


今晚差不多10點收到馮醫生電話, 佢好緊張咁問我法國bookbook, 因為剛收到仁安memofull我就話佢知我已book到法國~~~ 所以神真係好憐憫我呢個懵人~~~ 感謝主~!!!


沒有留言:

張貼留言