總網頁瀏覽量

2008年1月10日 星期四

聽日同BB拎出世紙啦! 2008年1月12日

BB, 你個名叫翱晢, 英文名叫Adrian, 爸爸媽媽聽日就會同你拎出世紙啦!


BB個名其實係陀緊果陣諗o既, 果陣仲諗咗幾個(ie: 翱迦, 安晢, 柏翱, 翱霖, 翱晢...), 爸爸接BB返屋企果日, 我就問爸爸BB叫咩嘢名好, 爸爸就好快, 好肯定咁講: "翱晢啦!", 我見爸爸都咁肯定, 我就同意咗, 仲好快咁話: "咁佢個英文名就叫Pang, 唔要O Chi 呢D.." 我哋就係幾句短短o既對話就決定咗BB個名啦!


同日, 媽媽上咗我屋企, 我就急不及待同媽媽講: "我哋諗住叫BB個名做彭翱晢", 媽媽個反應好似話我知佢唔太鍾意, 仲話個晢字音好沈, 唔夠響, 仲有冇其他選擇?... 我聽完個心都沈一沈: "吓, 又要諗過, 好煩woo?"... 過咗幾日, 我D屋企人上來我屋企做冬傾開BB個名, 佢哋又講: "真係叫亞晢呀?" 我二姐話: "個晢字好似好cool咁..." 佢哋有建議過叫翱澄...


聽完之後個心都唔係好舒服, 成日都諗個名係咪真係唔好呢? 成日都想諗過另一個名比BB.. 有時我想同爸爸傾, 但佢冇乜比反應我, 我諗佢要D時間諗掛... 之後幾日我都冇再提呢件事, 係到某日我再問爸爸: "BB係咪真係叫翱晢?", 佢又有肯定咁講: "係呀!", 咁我就知爸爸真係鍾意呢個名, 咁好啦, 就叫翱晢啦!


翱晢o既意思, 翱-翱翔, 晢-光明 ,爸爸媽媽想BB翱翔喺光明之中, 做個光明之子~!


1月6日, BB滿月果日o既早上, 教會好多人打來賀BB, Fanny問開BB叫乜嘢名, 我就話佢知BB叫"翱晢", 佢就即刻話好聽... 唔知係咪真呀, 但在我就感到好安慰, 好似放下心頭大石咁, 終於有人認同啦!


BB, 聽日拎咗出世紙個名就冇得改o架啦, 希望你都鍾意彭翱晢呢個名啦! 晢晢, I LOVE YOU!!!


沒有留言:

張貼留言