總網頁瀏覽量

2008年1月2日 星期三

仲乜發咁大脾氣呢?

尋日又發好大脾氣, 令佳佳好難受... 我知道架, 真係好羞愧!


湊BB其實都唔算太辛苦, 但唔知點解我總會為好少事就發好大脾氣... 早幾日, 我唔小心倒潟水喺BB床, 個心一急, 我就好蚊咁推林剛疊好o既衫, 之後又好蚊咁諗: "點解咁少事都冇一樣做得好, BB冇床瞓, D衫又要接過!!!", 咁我就擲爛咗隻衣架... 


到尋晚, 本來我諗住叫老公用樽餵pump好o既人奶比BB, 咁我就安心再pump奶, 點知老公建議我埋身餵... 咁我就埋身啦, 點知BB唔肯啜, 咁我就叫老公坐熱d奶, 我就放BB喺大脾pump奶, 點知BB一直喊唔停, 為左呵佢我就pump唔倒奶... 我一路叫BB唔好喊, 佢就愈來愈喊得勁, 我就開始失控, 我諗: "點解搞亂我個schedule!? 明明我排得好地地, 無啦啦做乜叫我埋身餵!? 而家BB又喊餓, 奶又pump唔倒!!!" 之後我就發脾氣推林左張茶兀, 連剛剛pump出o來o既少少奶都倒潟埋... 佳佳見到我咁, 我知佢都有少少嬲, 但佢唔敢鬧我... 之後我就喊到收唔到聲, 一路餵BB, 一路喊, 到佢食完我都未喊完, 不斷胡思亂想, 覺得自己好冇用... 好彩佳佳安慰返我, 而家我都唔開心架, 因為又令老公硬食我D脾氣, 其實我真係唔想架... 老公可唔可以唔好怪我? 我真係一時控制唔到自己咋...


沒有留言:

張貼留言