總網頁瀏覽量

2008年1月12日 星期六

爸爸電髮呀! >.<!

爸爸個頭自從我地拍拖開始就一直都係我剪o既, 但到我35wk開始, 爸爸個頭就冇剪過啦, 因為爸爸怕我辛苦就冇叫我幫佢剪, 一直到我生咗, BB都滿月, 終於都比我哦到佢肯去Salon剪啦!


今日2:00pm我就呢呢林林帶埋呀仔吹爸爸出門口去剪頭髮, 諗住剪完一齊食tea, 4pm就可以返屋企餵仔, 點知...


爸爸入咗Salon, 我就推BB四圍走, 本來諗住行百佳, 點知佢裝修勁大塵我就推BB走咗... 之後係咁行行行, 好肚餓, 又口渴, 但都冇買嘢食, 諗住留肚同爸爸食tea嘛... 跟住又係咁行, 行到好攰, 我睇吓隻錶! 吓3:30pm啦woo, 仲未打比我o既, 我就call佢啦, 佢先話我聽佢電緊髮, 冇咁快! 咁BB又夠鐘食奶, 我又冇帶鎖匙, 唯有再推推推返BB去髮型屋搵爸爸拎鎖匙然後趕返屋企啦!


回家途中, 勁肚餓口渴, 諗住去SEVEN買嘢飲啦, 但個門口都推唔入架BB車, 咁唯有忍住急急腳返屋企先算~ 返到來立刻飲咗兩杯水, 餵埋BB我先食幾塊餅頂肚餓, 之後我就忍唔住攬住亞仔喊, 覺得爸爸好衰, 唔理我同個仔自己想做乜就做乜! 明明講好一齊食tea, 明知我餓, 明知BB趕住食奶奶, 可以粒聲唔出自己電髮, 唔理兩母子死活!


我不斷問自己, 嬲唔嬲佢好呢? 鬧唔鬧佢好呢? 諗諗吓, 唉! 算啦! 個個人都有貪靚o既時候, 我知佢恨電髮恨咗好耐架啦! 既然佢電得咁開心, 可必掃佢興? 咁我就收起咗D嬲, 當冇事, 大方D啦! 但係到而家都有少少唔開心lor... 唔知爸爸feel唔feel到呢?


BB, 如果你睇到呢一編唔好覺得爸爸好衰呀! 其實爸爸對我哋好好架, 只不過佢有少少大細路, 一時樂極忘型啫~~!! 你記住要愛爸爸呀!


沒有留言:

張貼留言