總網頁瀏覽量

2008年1月5日 星期六

BB滿月啦~!

BB, 今日係2007年1月6日, 你今日滿月啦!


一個月前, 你仲係我個肚肚度掙扎要"捐"出o來, 今日你已經一個月大, 會喊, 會笑, 會摟抱, 會係我懷抱食奶奶...


雖然同你"相認"只係短短o既一個月, 但係你已經成為咗我o既寶貝... 媽媽真係好愛你o架, 無論幾辛苦, 媽媽都會比你最好o既... 你大個都要聽話, 唔好激我咁多, 唔係媽媽就會好傷心o架啦!


今晚我哋就會同婆婆, 公公, 太公, 姨媽姨丈x2, 仲有表姐悠悠去同你食飯慶祝, 不過你就冇份食lu!! heehee


BB, 你要健康成長, 精乖伶俐呀!!


沒有留言:

張貼留言