總網頁瀏覽量

2009年10月21日 星期三

晢晢B與媽媽的週末

剛過去o既星期六, 我哋一家三口去完幼稚園開放日, 爸爸就去咗返工(仲要係做到半夜三間果隻!), 賴低我哋兩母子相依為命, 不過, 媽媽當然不甘寂寞, 即刻約埋兩位姨媽搵節目~! 是日我哋就上咗婆婆家打邊爐, 開餐前仲book咗個場打羽毛球(都唔記得幾多年冇打過lu~~~) 


媽媽呢次都算大膽, 爸爸唔喺身邊都帶晢晢周圍去玩其實媽媽都有d驚架, 一來晢晢一向都鍾意自己四圍跑, 又唔肯拖人, 萬一睇漏眼, 都好易走失架~! 而且我哋係去打羽毛球, 若果我哋打到忘形, 唔小心拍到晢晢個頭都幾大鑊~! 不過媽媽實在唔忍心大好假期賴低晢晢喺婆婆家, 就膽粗粗一試媽媽o既揍仔能力啦~!  


落到球場, 發現原來媽媽o既憂慮係無謂o~! 我哋都未開波, 晢晢就自己拎咗塊球拍同羽毛球玩~~~ ~! 果陣媽媽先知, 原來晢晢知道打羽毛球係要將球放到拍面然後打出去雖然未至於識打, 但動作就扮到似模似樣喇~!  


到我哋正式開波, 晢晢一直都係企喺網底範圍玩, 一塊拍, 一個羽毛球, 就自得其樂~! 傻豬仔只係睇見我哋將個波打到飛來飛去就已經笑到卡卡聲, 不時仲笑到dum晒腳, 好搞笑~! 而媽媽又因為晢晢一直都站喺視線範圍, 所以都玩得好放心, 只係一向少做運動, 打兩打就冇晒氣啫~~~  


不過呢日Yoyo表姐就明顯地覺得好悶喇… Yoyo大個女, 好想加入同我哋一齊打, 但又唔夠我哋快, 好冇癮無耐就發脾四大喊叫走仲喊到飯都唔落呀陰公~~~ 最後Yo媽唯有帶Yoyo返屋企交畀Yo爸照顧, 然後再返婆婆家打邊爐…  


是晚邊爐宴有好多靚海鮮, , , 鱔片, 花甲, 青口, 仲有好嫩o既青菜~~ 全部都係媽媽「飛弗」~! 媽媽當然食得開心, 而晢晢都唔執輸, 一見到個煲就不停叫住「我要麵麵呀我要麵麵呀」工人姐姐就煮咗差不多1/3個出前叮叮畀晢晢食咁細個食叮叮好恐怖呢~~ 不過見放假, 媽媽就畀你放肆一次咁多啦~!  


我哋一路食到差不多10, 晢晢開始中眼瞓, 媽媽唯有帶晢晢返歸, 入屋未夠1分鐘晢晢就變咗隻豬仔lu…  


呢日晢晢真係玩到盡, 有機會要再帶晢晢打返場~!


 


沒有留言:

張貼留言