總網頁瀏覽量

2009年10月1日 星期四

和爸爸到球場+畀哥哥虾 >.<

剛過去o既星期日晢晢可謂節目豐富, 朝早8點出門口返教會, 之後返幼兒樂園, 放咗學又同爸爸去球場踢波一直玩到9點多先停... 


呢日晢晢其實極度唔夠瞓, 但一到球場, 見到一大片草地又精神過來~! 晢晢喺場邊觀察咗一陣就學人帶波, 練咗一陣, 已經成功帶住個波直線跑到一大段路~~~ 小朋友學嘢真係好快~!  


不過歡喜之後發生咗件小插曲 


當媽媽同晢晢喺場邊睇緊爸爸踢波時, 突然有個面燶燶, 似乎等佢爸爸等得好唔耐煩o既小朋友不問自取咁拎走咗晢晢個私家波玩!! 其實呢位咁冇禮貌o既小朋友, 媽媽問心係好唔想借個波佢玩! 但媽媽冇理由同個小朋友斤斤計較, 所以都諗住由佢…. 


可惜冇耐晢晢見自己個波波畀人愈踼愈遠就開始扭計要拎返個波波, 媽媽唯有抱起晢晢同佢講: 借畀哥哥玩一陣啦呢句說話, 仲有晢晢o既叫喊聲, 媽媽肯定呢位小朋友同埋佢坐喺看台上o既媽媽都係聽到的! , 佢哋竟然當冇回事!! 媽媽個心係好嬲好嬲!!! 不過, 唔通要我同個小朋友講: 細路! 拎返個波嚟!? … 唯有硬住頭皮同果位小朋友講: 我哋晢晢好想玩波波呀, 你可唔可以同佢一齊玩呀?” 個小朋友依舊好冇禮貌咁答: ! 玩咯~! … (全程佢媽媽都睇住, 但冇出過一粒聲!!!) 


一放晢晢落地, 果位小朋友跟本完全冇打算同晢晢玩, 只不段大力射波, 有時仲刻意向晢晢大力射球!!!(似乎拎晢晢出氣!!!) 好在射唔中! 否則我呢位媽媽一定唔會同你客氣!!!  


表面上, 媽媽一直冇刻意做任何嘢去保護晢晢(因為媽媽都想磨鍊一下晢晢), 但事實上係金精火眼!!! 一路睇到實呢位小朋友一舉一動!!!


過咗一陣, 爸爸終於踼完下半場... 呢位小朋友竟然主動開口邀請晢爸: 一齊玩丫! (佢哋唔識! 但爸爸一向好受小朋友歡迎~!) 爸爸當然話! 但又好醒向呢位小朋友開出條件: 你要細細力踼畀BB! 小朋友答應: !


開始時, 個小朋友依然都有大力向晢晢射球! 又有刻意拎起個波掟晢晢個頭!(呢次中咗!) 但爸爸好大聲+嚴厲+明確同佢講: ...!!! 然後繼續同佢玩... 漸漸... 我睇到呢位小朋友態度開始軟化, 亦開始見到佢面上有返小朋友應有o既笑容... 冇耐, 佢仲主動抱實晢晢, 又不時問晢晢: 有冇整親呀? 邊度痛痛呀?


呢位只有6歲o既小朋友, 其實原來都好可愛~! 到抵出咗咩問題!? 點解咁細個就會用d咁o既面孔保護自己!? 作為父母, 應該要點做!?


愛係放手還是放任?


愛係責罵還是接納?


媽媽喺爸爸身上上咗一課...  


 


 


 


 


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 而家D細路真係好恐怖架!我在會所都見唔少,兩個男仔係度掟玩具,但附近有BB係度玩,個父母都唔理坐埋一邊!呢D係咩人呢?我開口話佢地架!咪順勢話埋佢父母!可能職業病發作,見到小朋友都要教!
     
    [版主回覆10/02/2009 18:48:00]我就係唔識處理, 所以多數都係唔出聲, 除非傷害到晢晢 , 就唔同講法~~  

    回覆刪除