總網頁瀏覽量

2009年10月31日 星期六

用筷子

晢晢仲有兩個月就兩歲, 媽媽諗~~都可以慢慢訓練晢晢用筷子啦掛~! (或者早咗d, 不過當遊戲玩下都冇壞丫~!) 


媽媽原先o既計劃係: 先畀晢晢用夾仔夾毛毛球練手指力及協調, 熟練後就用幼童筷子, 再熟練後就一步步用筷子夾食物進食~!  


走咗幾間書局, 終於畀媽媽買到好靚o既彩色毛毛球, 返到屋企已急不及待畀晢晢玩, 不過當開始玩時先發現個夾仔開口位太細, 就算大人夾都有d困難, 之後反轉間屋都唔見有第二個夾, 就索性直接拎對幼童筷子畀晢晢玩啦~! 


~! 估唔到晢晢符符碌碌又夾到wor~!  唔好理佢手勢正唔正確, 只係睇晢晢每夾到一個毛毛球都興奮過中咗頭獎都已經夠好笑~!








4 則留言:

  1. HAA~~中左頭獎都無咁開心呀!^^晢晢叻仔!
    我也有買學習筷子讓曉詠用,佢穿左小手指落個洞到未能好好控制佢的開合,我暫時收起佢,佢又成日拿出來走去夾波,夾到夾到,但又係唔啱,所以我會俾個小夾仔佢夾,都夾得唔錯呀!
    不如你買D細D的毛毛球啦!個夾咁細,我們家本身個毛毛球直徑只有1CM,不用夾只要叉住入去就得,做唔到個效果,跟住我買左D再細一級的,只有0.5CM,一夾便夾到。
    [版主回覆11/03/2009 10:58:00]晢晢係咪好傻呢~!? 哈哈~!
    我買果對筷子係combx, 冇得穿隻手指入去, 我覺得麻麻好用, 夾o既時候好易交义咗~! 遲d要真正用筷子時我會買過對, 呢對就當畀佢玩下啦~!
    尋晚爸爸都買咗細一倍o既毛毛球, 今晚試下畀晢晢玩先~!

    回覆刪除
  2. 邊傻呢!這些叫可愛呀!
    我買之前都有考慮過買comxi,因為有埋個盒,帶出街又方便d,但係我買野個度個老闆娘話如果係第一次學用筷子,買有得穿手指位那隻好用d,會較易學會,學會再用comxi都未遲!

    回覆刪除
  3. lily媽:
    我好掛住你哋同晢晢呀!聽到佢講唔得…覺得晢晢又大咗好多啦! 幾時可以見到你哋呀?不如我入嚟探你哋吖?唉!但有排先得閒呀!仲有一個月晢晢就2歲啦!個日係星期日喎!不如我哋又同晢晢切蛋糕吖?
    [版主回覆11/05/2009 00:46:00]切蛋糕... 我都好想呀!!! 可惜果日99親戚請飲, 一定要到喎... 或者我提前開個party邀請大家啦~! 到時記得賞面呀~!

    回覆刪除
  4. 晢晢系因爸爸妈妈既赞赏而兴奋呢....你地亲子活动几开心?!
    [版主回覆11/09/2009 22:04:00]爸爸係幾識氹晢晢開心o既~~~

    回覆刪除