總網頁瀏覽量

2010年8月16日 星期一

相約好友到馬灣沙灘 – 07.08.10

晢晢好渴望去沙灘玩, 時不時都會問媽媽:『我哋去沙灘玩好唔好呀?, 不過前排晢晢大病一場, 之後爸爸媽媽又較忙, 所以一直都冇實現到佢呢個願望, 直到Anna媽媽提議一起到馬灣沙灘玩, 媽媽就第一時間報名~!


呢日除咗有晢晢同Anna, 仲好好耐冇見o既曈曈~!



未落沙灘前, 晢晢同Anna手拖手一齊行, 然後你一句, 我一句咁話:『好嘢! 我哋去沙灘玩啦~!』當Anna唔小心跌到時, 晢晢又會摸吓Anna隻腳問佢:『你有冇事呀?感覺幾兩小無猜~~~


晢晢:『Anna, 你同我一齊玩好唔好呀?』



開始時都好和平, 但不久晢晢就霸咗Anna架dumper truck, 之後仲拖埋落水, 令怕水o既Anna好無奈...



不久曈曈都到達啦~! 不過因為一個愛游水(晢晢), 一個怕水(Anna), 一個又厭海邊d石拮腳(曈曈), 所以都有一段時間係各自各玩, 不過佢哋又唔係完全冇交流喎, 都有一齊玩o既時候...


曈曈:『晢晢, 你眼甘甘望住我做咩呀?』Anna:『係lor, 仲望!』



晢晢:『唔望咪唔望lor...』



睇吓, Anna同曈曈幾落力埋咗晢晢隻腳~~~!


 


大概玩到6點, 因為Anna一家要趕下場, 加上入夜有點涼, 所以就齊齊沖身去lu...


洗完白白之後, 我哋一家跟曈曈一家就到咗馬灣一間德國餐廳享受晚餐, 唔知係咪因為肚餓, d嘢食特別好味, 連厭食怪晢晢都主動食咗唔少~! 呢日大家都玩得好高興呢~!



希望大家再有時間出嚟玩過啦~!


1 則留言:

  1. 自從去完馬灣之後, 曈曈成日問晢晢係邊, 話要搵佢玩喎!
    [版主回覆08/22/2010 15:42:00]襯我仲走得郁, 快D再約出嚟玩啦~!

    回覆刪除