總網頁瀏覽量

2010年8月31日 星期二

整啫喱 – 25.08.10

其實兩個月前都整過一次, 不過果次D相同片唔知點解睇到upload唔到, 所以就冇得作紀錄


呢日媽媽放工見架車未到就走去行超市, 無意中見到有啫喱粉賣, 就拿拿聲買盒同晢晢玩~! (每晚放工返到屋企流流長, 總要安排D親子活動好好消磨時間~~)


可能因為上次係整橙味啫喱, 而且今次個盒又係黃黃橙橙咁, 所以同晢晢講咗幾次佢都話係橙味, 但事實係芒果味嚟架~!


晢晢『好香呀~~~








 


晢晢一邊舀一邊分配邊碗係屬於爸爸, 媽媽及佢自己明顯地自己果碗就不停手咁加加加幾奸呀~!








分好晒, 晢晢就幫手逐碗放入雪櫃~! 到爸爸返到嚟, 就第一時間通知:『爸爸! 我整咗啫喱畀你食呀!

到第二日, 晢晢返到屋企就問:D啫喱雪硬咗未呀?, 媽媽就同晢晢一齊分享~!


晢晢邊食邊話:『嘩! D啫喱好好味呀! 邊個煮架?


媽媽:『啫喱係唔駛煮架, 整就得架啦!


晢晢:『咁邊個整架?


媽媽:『咪晢晢lor(呢個答案你滿意啦~!)


晢晢:『嘻嘻~~~


睇吓晢晢個樣食得幾滋味~!



2 則留言:

  1. 卓卓一定唔會咁斯文慢慢倒粉, 一定會一嘢倒晒落碗
    [版主回覆09/02/2010 01:11:00]哈哈,卓卓話: 咁先夠瀟灑!

    回覆刪除
  2. 大厨出马呀~既简单又有益既亲自活动....我都有想过整,但我同爸爸都唔中意食,所以见到几次都无买到...
    [版主回覆09/02/2010 01:16:00]我又好鍾意食啫喱喎! 記得細時我阿媽整啫喱,係會倒罐七喜然後用飲管啜啲啫喱食,諗起都想食!

    回覆刪除