總網頁瀏覽量

2010年8月23日 星期一

戒夜片

晢晢兩歲已戒咗日片, 但夜片呢, 一直都唔知算戒咗未!? 有時連續幾個星期唔濕, 但間中又會失手


大概3個星期前, 晢晢連續3個早上都瀨濕, 仲要濕到連床舖都濕埋! 到第三晚, 晢晢臨瞓前媽媽同佢著上片片, 晢晢竟一臉認真同媽媽講:『媽咪, 你驚晢晢瀨尿呀?媽媽就乘機思想教育一番


『係呀! 媽咪驚你瀨濕呀! 你整濕晒d床舖, 又要拎去洗, 晢晢又冇pooh pooh被用, 你話幾慘喇~!


『不如晢晢應承媽咪唔瀨豬豬好唔好?


『嗱, 你要痾豬豬就同媽咪講: “媽咪, 我痾豬豬呀!”, 咁媽咪就帶你去廁所痾豬豬, 你張pooh pooh 被就唔會濕架啦!


同媽咪抅手指尾好唔好?


然後晢晢伸出小手指:『應承媽咪唔瀨豬豬!


之後連續3個星期, 媽媽都像催眠般重複以上對白, ~! 估唔到好有效!!! 晢晢真的再冇半夜瀨豬豬!!! 每朝都係大叫『媽咪! 我痾豬豬呀!


到星期日早上, 晢晢又係冇甩碌, 佢去完廁所就沾沾自喜同爸爸媽媽講:


『吖, 點解晢晢咁叻冇濕片o?


『點解晢晢識得叫媽咪, 我痾豬豬呀咁叻o?


『晢晢識得叫媽咪, 我痾豬豬呀”, 然後媽咪就帶晢晢去痾豬豬咁樣lor, 真係好叻喎~!


~! 真係得戚到冇人有~!!! 係啦係啦, 即管睇吓你會唔會再失手啦!


3 則留言:

  1. 晢晢好叻呀, 卓卓呢... ... 日片都失手, 都有試過有1小段日子夜晚無濕片, 不過近排又... ...
    [版主回覆08/26/2010 18:09:00]慢慢嚟啦~! 其實我冇諗過要晢晢幾時完全戒片, 順其自然~!

    回覆刪除
  2. 哈哈,ANNA都系好多日无湿但偶然又会湿一日,所以唔敢搏呀..等我在睇定D先~
    [版主回覆08/26/2010 18:11:00]我都冇搏架, 夜晚仍然有同佢著片, 但都會再三提醒佢唔好瀨濕~! 唔知幾時佢會厭我吟沉呢?

    回覆刪除
  3. 之前失過一次手, 我而家都唔敢博, 因為曈曈係同我地一齊瞓大人床既, 如果濕左, 咪成家人都要瞓地下?
    [版主回覆08/28/2010 12:21:00]係呀! 都要睇定D先, 因為一整濕要清潔都幾大工程~!

    回覆刪除