總網頁瀏覽量

2010年10月1日 星期五

益智玩具 – 英雄救美

呢份名為『英雄救美』玩具係數個月前從Anna媽介紹下得知而買下, 收貨當日, 媽媽即晚跟晢晢試玩, 媽媽突然靈機一觸同晢晢講



媽媽:『晢晢, 今日小B買咗份體物送畀你呀~!


晢晢:『嘩~~~然後走到媽媽身邊, 輕輕拍一拍媽媽個肚:BB, 多謝晒你呀! 我鍚晒你~!(之後每隔一陣就走到媽媽身邊同BB講『多謝晒』, 真係畀佢笑C~!) 


開始玩時媽媽都懷住戰戰兢兢o既心情, 尤其呢d咁需要用腦o既遊戲, 總有d擔心晢晢會無心機玩, 而且媽媽都苦惱一旦晢晢唔明白個遊戲, 媽媽應該如何解說呢~!? (尤其要佢明白點解王子唔可以就咁飛過去救公主, 而一定要一級級咁行) 


不過當一開始玩, 媽媽就知道之前所有擔心o既都係多餘~! 媽媽完全冇解說過, 晢晢已經好明白遊戲規則, 而且亦好畀心機想辦法過關! 當佢成功破解之後, 佢直頭開心到攬住媽媽話:『媽咪, 我成功啦, 我救到公主啦!! 我哋再嚟過吖!... 真係估唔到, 原來2歲半人仔(當時只有2歲半)已經有能力玩呢個遊戲, 亦估唔到呢個遊戲可以帶畀佢咁大滿足感~!



一直都好想拍低晢晢玩o既過程, 但呢d要咁專注o既遊戲, 一舉機, 晢晢一定會分心, 所以唯有放棄直到呢晚, 媽媽突然見到晢晢同爸爸玩緊呢份玩具, 媽媽立即進行偷拍行動~!  


因為太遠, 收唔到音, 唯有加d音樂冇咁悶~!









虾碌片段~!







 


另外, 媽媽都買咗另一款名為『夢想城堡』o既玩具畀晢晢玩, 遊戲係跟住圖上o既指示, 然後利用手上積木砌出相同圖案, 從中可訓練空間感及邏輯思維能力~! 


晢晢由初時要好多提示先玩到, 到而家已經可以好清楚咁表示: 『今次唔要紅色』『橙色放左邊呀』『綠色圖案調轉咗啦』『支棍太長喇, 同呢支調轉試下啦!腦仔轉得好快啊~!


今次媽媽冇買錯玩具啦~!


2 則留言:

  1. 這個玩具我上次行玩具反斗城也睇中呢!
    不過我們打算曉詠3歲才買!而家買左都未係好識玩呢!睇見晢晢玩得咁開心,我們都放心一於買佢了!
    [版主回覆10/04/2010 19:35:00]我開頭都覺得呢份玩具有D深, 但原來佢哋已經HANDLE到~~ 一於買啦~!

    回覆刪除
  2. LILY:記得你講過以前係學生組分享想做個好媽媽…
    我覺得你做到啦!而且好有天份…我相信上帝因著你對孩子既愛所以不斷加多俾你!
    你 好 叻 呀!
    [版主回覆10/24/2010 14:21:00]嘩~~~ 多謝你咁誇獎我呀~!  不過我一d都唔叻, 只係盡自己本份啫~!

    回覆刪除