總網頁瀏覽量

2011年7月19日 星期二

公園裡… (3Y6M)

近來爸爸忙於工作, 所以好多時候都得返媽媽一個照顧兩個小朋友一個女人仔, 帶唔到佢哋去得遠, 所以節目好多時都係公園, 公園, 公園



雖然去得多, 但到公園玩小朋友點會厭悶!? 雖然媽媽好多時都只係呆坐一邊睇住晢晢玩, 但其實媽媽都幾享受喺旁邊觀察晢晢同其他小朋友相處的點滴有時都幾令人哭笑不得



例如某日


晢晢:『小朋友, 我哋唔好行過去呀! 嗰度有壞人呀!


小朋友無奈的答:『嗰個係我爸爸嚟架



又例如某日


晢晢跟小朋友的開場白竟然是:『哥哥, 你睇下我件衫幾有型~!


哥哥沒好氣的答:『有幾有型呀



又又例如某日


晢晢:『我有個波呀! 超勁過喎! 我哋一齊玩吖好唔好呀???


小朋友:『好呀!



很無厘頭, 但看出他的童真! 又看到晢晢的語言和社交能力都不錯啊~!


不過, 有時遇到些較內歛的小朋友, 都會被晢晢的主動嚇跑~! 有時媽媽見狀會勸晢晢:『不如媽咪陪你玩啦~!晢晢郤扁著咀答:『點解小朋友唔同我玩啫?去到呢d, 媽媽又不知如何答下去


又有時遇到啲比較頑皮的(例如上次那『3人組』), 媽媽都會感到很氣憤!!


很鎖碎, 但這些點點滴滴, 就是晢晢美好的童年回憶的一部份


雖然媽媽很忙, 也會繼續努力的記著記著


                                            


小記: 值得一讚, 晢晢實在是個十分有分寸的小朋友, 看見有其他小朋友在附近, 即使玩到興高采烈都不忘注意安全, 懂得保持距離避免碰到別人~! 有時帶了波波到公園玩, 看見年紀小的小朋大又懂得輕力拋波給對方一起玩! 很有大哥哥風範!!!


沒有留言:

張貼留言