總網頁瀏覽量

2011年3月8日 星期二

生活笑話 (3歲2個月)

說話愈來愈多的晢晢, 跟他的傻爸爸一起時, 經常製造出大量笑話


笑話一:


喺婆婆家食飽飯


晢晢:『爸爸, 有冇I-phone?


爸爸:『冇呀!


晢晢:『咁... 有冇林峰?


爸爸:『冇呀, 胡楓!


(痴線!! 就嚟畀呢兩仔爺笑C!!!)


 


笑話二:


某朝早


晢晢:『媽咪, 我刷完牙啦!


媽媽:『係呀!? ~ 抵鍚!


晢晢:『我好乖, 不如媽咪獎我睇d正嘢!


媽媽: (, 你想睇咩正嘢呀!!!??? 唔好嚇媽媽呀!!!)『晢晢你想睇咩呀?


晢晢: (古古惑惑的)『你過嚟吖, 我畀d正嘢你睇吖!(跟手拖咗媽媽出廳)


(Woo… 原來晢晢口中講o既正嘢係無綫新聞嚇得我!!!)


 


笑話三:


嫲嫲打嚟同晢晢傾電話


嫲嫲:『晢晢, 你喺度做緊乜呀?


晢晢:『同爸爸玩lor!


嫲嫲:『咁妹妹呢?


晢晢:『食緊奶奶lor!(食媽媽奶中)


嫲嫲:『咁媽咪呢?


晢晢:『餵完一邊, 而家餵緊第二邊lor!


(, 你駛唔駛答得咁詳盡呀!!!???)


1 則留言:

  1. 晢晢真系好有趣...我比9个趣~
    [版主回覆03/20/2011 13:40:00]哎吔,爭一個趣先爆趣tim! 下次要努力啲先得喇!

    回覆刪除