總網頁瀏覽量

2011年1月11日 星期二

陶陶三個月啦~! 10.01.11



陶陶:


眨吓眼我就三個月大啦!


爸爸媽媽都覺得我大得好快


已經過晒初生BB既階段lu~~~



自踏入兩個月開始


我已經會有意識地笑


只要我食飽、瞓飽


喺我身邊同我傾下計


我就會哈哈大笑


氹得身邊o既人好開心~!



食奶方面


喺媽媽努力下


仍然享受到不同口味的全人奶


有時辣味, 有時朱古力味


視乎媽媽食過乜嘢啦~!


而自從媽媽返工後


我都接受現實


Eat On Schedule~!


而家每3個鐘一餐


每餐5.5oz


媽媽放心晒~!



學習方面


都係學下拎頭同講『奀咕』咁啦!


都幾無聊架~!


而且個頭仲畀我拎到後尾枕d頭髮甩晒添呀!


都有少少肉酸



另外


印印姐姐每日都會趁我食飽後同我『溫書』


時而黑白圖, 時而英文, 時而色咭


我都幾鍾意睇架


可以睇到卡卡聲咁笑



媽媽亦有訓練我伸脷


當有人對住我伸脷


幾秒後我就會跟住伸脷架啦!


係咪好傻瓜呢???


媽媽仲有教我bu口水


我好快學識咗!


而家一日起碼bu3條口水肩 + 1件衫


媽媽感到非常後悔



睡眠方面


我都算幾抵『打』


日頭食飽奶奶


就會攤喺地墊玩


玩到攰抱我一陣就可以喺床仔瞓一個鐘以上~!


夜晚果覺更抵『打』


食埋臨瞓餐奶


我就會覺覺豬6-7個鐘


讓媽媽可以抖足精神工作


都算鍚住媽媽啦掛~~~



同哥哥相處方面


我哋感情都算唔錯架


哥哥有時會情不自禁走嚟鍚我一啖


又會讚我好得意...


不過哥哥有時都會同我爭媽咪


當我享受緊媽媽奶時


哥哥會扁晒咀投訴『點解妹妹食咁耐架!



有時媽媽為照顧哥哥


又會由得我自己喊一陣先呵返我


都幾可憐架...


不過冇法啦


媽媽都唔想o


喊吓當練肺啦~~



同爸爸感情方面呢


雖然好多時爸爸都要陪哥哥玩


但一抽到時間都會抱下我、鍚下我


假期又會同我洗白白、換片片咁


所以我知道其實爸爸都好愛我架



近來愈來愈多人話我似足媽媽


爸爸仲投訴我『冇忽似佢』喎


其實邊係呢


我對耳仔咪似足爸爸囉!


爸爸唔記得之嘛~!



好啦


分享到呢度


我都夠鐘食奶奶啦


啱啱踏入2011


順便祝各位


新年快樂!!!



沒有留言:

張貼留言