總網頁瀏覽量

2011年1月5日 星期三

生活笑話


放產假期間, 雖然生活好刻板, 但當中都有些點滴, 想起時都會會心微笑~!


 


笑話一:


出院返到屋企, 媽媽努力增奶, 某日沖咗杯『多奶茶』放喺廚房嘆凍, 然後走出廳照顧2B…


爸爸: (走咗入廚房)『咦~! 有杯茶o?


媽媽: (其間已聽到開杯蓋聲)『係呀!


爸爸: (已飲咗啖)『咩茶嚟架!?


媽媽: 『多... ...!


爸爸:


 


笑話二:


妹妹返到屋企, 晢晢見到妹妹食媽媽奶感到十分好奇, 於是就問


晢晢:『媽咪, 可唔可以畀我試一啖呀?


媽媽: (猶豫咗一陣)『好啦, 餵完妹妹畀你試下啦!


晢晢: ummm… 咩味架?


(哈哈! 畀你試你又怕~! )


 


笑話三:


每朝返學晢晢見到老師都要講早晨, 但晢晢通常都講得好細聲, 有時甚至細聲到聽唔到! 某日, 晢晢唔知做乜鬼係威係勢聲向佢面前o既老師


晢晢:『王


面前的老師:『晢晢, 我係黃校長


媽媽: 


 


笑話四:


某日, 爸爸同晢晢兩父子排排坐睇電視, 其間爸爸正在中眼瞓


突然, 晢晢伸出食指, 迷迷糊糊的爸爸咬咗晢晢隻手指一啖


晢晢: (奸笑)


爸爸: (發現唔對路)


晢晢: (繼續奸笑)


爸爸: (發現口中有異物)


衰仔!!! 原來啱啱撩完鼻屎!!!


 


笑話五:


某日, 爸爸媽媽話:『妹妹好得意呀! (為免以為偏心, 所以接住又講) 晢晢都好得意!


點知, 晢晢竟然話:『晢晢唔得意!


爸爸媽媽:『吓!?


晢晢:『晢晢好有型!!


(晢晢好在意自己有冇型, 下次大家見到佢識點做啦~!)


 


笑話六:


某日晢晢踩單車其間受(), 喊起上嚟, 爸爸為分散晢晢注意力, 就叫晢晢


爸爸;『晢晢, 你睇吓天空, blue sky!


晢晢:『唔係blue sky ! gray sky !!! !!!


(, 你損咗少少啫, 駛唔駛咁灰呀!?)


 


笑話七:


爸爸好中意咬晢晢pat pat, 某日晢晢嚴厲地勸止爸爸


晢晢:『爸爸, 你唔好再咬我pat pat !


爸爸:『爸爸好肚餓, 想食晢晢pat pat!


晢晢:『唔食得架! (然後竟然除咗條褲) 你睇, 呢個係pat pat, 唔肉肉嚟架!!! 唔好再咬啦!!!


(爸爸, 晢晢同你講得好清楚, 你以後就唔好再咬啦!)



2 則留言:

  1. 笑話一 :亞佳不怕死既精神,咩都放入口試…
    笑話四 : 亞佳都整蠱得晢晢多啦!晢晢呢樣真係似哂亞佳…抵C!
    笑話五 :OKOK~ IVY EE識做啦!
    笑話六 :我想問個日真係天灰灰吖…定係佢咁叻識咁講呀?
    笑話七 :我相信當爸爸好真誠咁請晢晢俾佢咬﹐可能晢晢都會上當…
     
    [版主回覆01/11/2011 23:37:00]笑話四: 我都覺得好抵C~!
    笑話六: 果日真係BLUE SKY, 一舊雲都冇果隻架!!! 佢識講GRAY SKY 我哋都嚇咗一跳~!
    笑話七: 唔會啦! 爸爸意圖咬佢佢都會大聲叫救命向我求救架!

    回覆刪除
  2. 晢晢同晢爸好搞笑呀~

    回覆刪除