總網頁瀏覽量

2011年6月12日 星期日

煮湯丸 (3Y5M) - 25.05.11

呢晚爸爸又係夜歸, 陶陶又瞓咗, 晢晢和媽媽又要諗諗搞作好消磨時間~! 晢晢提議玩麵粉, 媽媽就醒起早前買咗包糯米粉, 於是便提議整湯丸~! 連湯丸都不知為何物的晢晢又傻奸奸的說『好』~!


搓呀搓~ 搓呀搓~




都搓得幾圓啊~!





全部都係晢晢搓架~!



搓咗差不多滿一碟, 晢晢以為準備收檔, 點知媽媽竟然話:『不如我哋d湯丸嚟食咯~!~! 晢晢聽到可以煮嘢食直頭高興到雙眼發亮!! (平時廚房係禁地嚟架嘛~!)


話就話畀佢煮, 但其實比佢擔張凳仔喺隔離睇而已~!




媽媽邊煮邊講解:『水滾會有好多bubble升上嚟架~!



煮好啦~! 晢晢一口氣食咗3! 自己煮係唔同d~!


(臨刷牙仲話想食多一粒, 可惜含咗一陣話吞唔落, 吐咗~!)






width="425" height="344">


事後媽媽擔心晢晢會因為有先例而時時走入廚房搞搞震, 所以便進行催眠式說教, 誰不知晢晢的回應相當醒


媽媽:『嗱~ 記住而家有媽咪喺度晢晢先可以入廚房煮嘢食o! 平時Ciki姐姐煮飯晢晢可唔可以擔張凳仔企高睇呀?


晢晢:『唔可以o~! 我知道架喇, 我一定唔會走入廚房o! 要問過媽咪先得!


答得好誠懇, 而且唔係得個講字, 連日來真係未試過越軌! 乖仔~!


d試下包雲吞先得~! (點包o既呢??)


2 則留言:

  1. 自己包果然会吃多D呀~ 我地包过云吞呀,比你参考吓喇~ http://hk.myblog.yahoo.com/pattywong1234/article?mid=5703
    [版主回覆06/13/2011 21:19:00]好似都好易喎, 不如揾日我哋去是旦一個屋企搞個雲吞班呢~~!

    回覆刪除
  2. 粒粒都好圓喎, 叻!
     

    回覆刪除