總網頁瀏覽量

2011年6月17日 星期五

瘋狂暑假

五月中時, 媽媽開始為晢晢安排暑期活動, 有些熱門的(例如游泳班)更加要凌晨5點半去排隊!!! 後來報下一個, 報下又一個下又後來某些一直輪候中的興趣班又突然有位結果出事了


朋友睇見個schedule都擰晒頭, 媽媽唯有說:『係我知錯架啦下年唔會架啦


晢晢, 全部興趣班爸爸媽媽都是付出心血和時間去安排, 希望你喜歡(又捱得住)
























































AM


PM


MON


小小運動家


普通話


 


動力車製作


英文Oral


 


 


英文PG(學校)


TUE


畫劇


跆拳


 


 


英文PG(學校)


WED


英文K2


手工藝班


 


 


英文PG(學校)


THU


畫劇


珠心算


FRI


游泳班


劍英


 


 


畫班


SAT


 


合唱團


SUN


結他


 


另外還有其他特備暑期活動:


731普公潭 day camp


821游船河


朋友叫媽媽要好好紀錄晢晢喺暑假的心路歷程, 睇下一個小朋友喺咁密集式的活動安排下會有咩反應喎… ()


 


4 則留言:

  1. 陶晢媽:我都明白或者你覺得晢晢在家對住亞妹同姐姐浪費學習時間,希望晢晢唔會因為忙碌過返學既暑期節目而無精神享受同爸爸媽媽一齊既親子時間啦!記住記錄晢晢的反應,因為我都好想知其實係咪我哋過份擔心小朋友的適應能力!
    [版主回覆06/26/2011 13:50:00]我都希望係我太過杞人憂天~~~

    回覆刪除
  2. 我都可想報, 可惜一個都未報....因為要諗到麻煩婆婆帶佢去上興趣班, 我已經打消念頭.....最衰屋村又無合適既興趣班 > <
    [版主回覆06/26/2011 13:53:00]算啦~! 冇報咪當抖下囉..
    當我發現個schedule原來咁密果陣, 啱啱就喺報紙睇到一編文章提到時下d小朋友已經冇咗暑假... 生命要留點白來思考喎... 當頭棒喝

    回覆刪除
  3. 咁我經濟上唔容許佢報咁多....而且岩佢age group又近屋企唔算多野揀...你報果個珠心算幾錢丫?! 雖然宣傳單張到寫 4歲開始學係最好....但係...我又覺得佢地連基本1 至100先岩岩認到...咁快數學得唔得?!
    [版主回覆06/30/2011 08:19:00]認數字同數學概念係兩樣嘢嚟架,一般兩歲左右數學概念就開始發展,所以4歲開始學係冇問題~! 我報果個好似幾百蚊個月,除開幾十蚊堂~!

    回覆刪除
  4. 咁你果個好抵上喎!!屋企樓下果間係百幾蚊一堂..... ><

    回覆刪除